جزئیات ساخت قبرستان جدید تهران

جزئیات ساخت قبرستان جدید تهران

روز جدید مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در واکنش به پاسخ چمران به ساخت قبرستان جدید گفت: نام قبرستان جدید تهران را نمی گویم زیرا خرید زمین سخت می شود.

رئیس شورای شهر تهران درباره قرارگیری آرامگاه جدید در تهران گفت: بگذارید کارها جلو برود تا برای خرید زمین دچار مشکل نشویم.

مهدی چمران صبح امروز پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه لایحه مهمی در شورا در حال بررسی است که مربوط به پاکت های حجمی ساختمان ها است، اظهار داشت: اینکه نمای ساختمان ها نباشد. یکنواخت، نماهای ساختمان را توجه به تنوع و سلیقه معماران و اصول شهرسازی می دانیم.

وی درباره صحبت های مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا (س) درباره مکان قبرستان جدید گفت: کارها را رها کنید زیرا اگر نام محل را ببریم ممکن است برای خرید زمین دچار مشکل شوند.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در جلسه شورای شهر تهران درباره برنامه نظارت شورا بر عملکرد شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه پاییز امسال این برنامه به صورت رسمی تری توسط شهرداری تهران اجرا شده است، گزارشی سه ماهه ارائه می شود. به زودی صادر می شود تا به معاونان شهردار در زمینه های مختلف کاری خود ارائه دهند

وی با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز گفت: قطعا با همدلی و همکاری می توانیم موفق شویم و البته عده ای هم ناراحت بودند که منافع کشور را نمی خواستند. از پیروزی راضی نیستند و گلایه دارند که چرا مردم و بازیکنان خوشحال بودند.

چمران با بیان اینکه مردم یک کلمه سرکوب شده است و همه آن را به اشتباه به کار می برند، افزود: مردم همان مردمی هستند که تشویق کردند، مردمی که در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند، مردم آن مردم هستند نه لندنی ها و نوکر بیگانگان. که حتی از حضور تیم ملی هم خبر دارند.» آنها در جام جهانی ابراز ناراحتی کردند.البته مردم این افراد را بخصوص در حادثه اخیر شناختند.

دیدگاهتان را بنویسید