تلاش بیهوده باند تخریب کنندگان برای بازگشت به فدراسیون فوتبال/ اینجاست که به «قبرستان» می روید!

ساعت: 08:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793347

رویدادهای اخیر پیرامون فدراسیون فوتبال نشان دهنده تلاش تیم مدیریت سابق فدراسیون فوتبال برای بازگشت به ساختمان سئول است.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ شهاب الدین عزیزی هادم در 10 اسفند 1396 موفق شد رای اعتماد اعضای مجمع فدراسیون فوتبال را به دست آورد و برای مدت 4 سال به عنوان رئیس جدید فوتبال ایران انتخاب شود.

در انتخاباتی که علاوه بر سه کاندیدای ناموفق، تیمی مملو از بازنده های بزرگ دیگر نیز حضور داشت، پس از ماه ها حاکمیت، تکلیف اداره فدراسیون فوتبال مشخص شد و سرانجام فوتبال ایران رهبر خود را شناخت. اما حواشی این شکست ها به همان سالن اجتماعات ختم نشد و تا امروز با گذشت نزدیک به 10 ماه از انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال ادامه یافته و بیشتر به چشم می آید.

تیم مدیریتی سابق فدراسیون فوتبال که به ناچار در سناریوی خاکستر شدن فوتبال ملی پس از فاجعه مارک ویلموتس نقش اول را ایفا کرد، دوباره به ابتکار عمل بازگشت و این اتفاق نه در هفته های اخیر که در آخرین روزهای سال 1399 رخ داد. او گرفت.

از این رو گروهی که از طعمه رقابت های انتخاباتی بیرون آمدند، همه ورق های خود را روی یک موضوع حساس و جدی گذاشتند تا حتی در خطر به خطر انداختن سرنوشت فوتبال ملی، به اهداف خود برسند; اهدافی که تحقق آنها مستلزم رویداد مهمی است.

اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال که روند تصویب بند اول آن در حال حاضر به شدت در پیچ و خم مجلس شورای اسلامی گره خورده است، آخرین و مهم ترین بهانه این گروه برای بازگشت به قدرت شده است. قماری که تبعات زیادی برای فوتبال ایران خواهد داشت.

پس از همین ماجرا و بازی در زمین عدم تایید بند اساسنامه فدراسیون فوتبال، تیم سابق این فدراسیون با افرادی که 180 درجه از تیم مدیریتی فعلی برگشته اند، همبازی شد تا آرزوی بزرگ نابودی فوتبال ملی باشد. رهبران به حقیقت می پیوندند.

پیش بینی بند ماهوی فدراسیون فوتبال در مجلس شورای اسلامی احتمالا یک سال دیگر نتایج انتخابات را باطل می کند و کمیسیون عادی سازی تشکیل می دهد و پیش بینی استراتژی این تیم به ظاهر متحد کار سختی است. نیست.

این گروه خروجی در تلاش است تا لابی ها و مقدمات مخالفت با اساسنامه را آماده کند تا با ورود فدراسیون فوتبال به کمیته نقل و انتقالات، در بازگشتی مقتدرانه به سکان هدایت فوتبال بازگردند و هدایت فوتبال را برعهده بگیرند. دوباره فدراسیون

از سوی دیگر انتقال یکی از کنفدراسیون های فوتبال ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا با تصمیم تیم مدیریتی جدید فدراسیون نشان می دهد که تیم جدید چقدر از خطر بازگشت مدیران سابق به ساختمان شیخابهی هراس دارد.

حرکات زیرپوستی این دسته از افراد هم اکنون به اوج صمیمیت و برخوردهای نامحسوس رسیده است، به طوری که کمتر از 3 ماه مانده به دوره یک ساله فدراسیون جهانی به فدراسیون ملی، جنگ پنهانی بین اعضای سابق و فعلی فوتبال آغاز می شود. فدراسیون.

از سوی دیگر اساسنامه که محصول تیم حاکمیتی سابق فدراسیون فوتبال بود تنها مشکل بند اول آن نیست و در صورت تصویب بند اصلی در مجلس شورای اسلامی مشکلات بیرونی آن خواهد بود. حل شده و مشکلات داخلی آغاز خواهد شد.

این تلاش ها تا رسیدن نتیجه تصمیمات تیم مذکور به دعاوی مفتوح و مانده بدهی های ارزی و واقعی ادامه دارد و در نهادهای نظارتی ظاهرا پس از گذشت بیش از 2 سال هنوز تلاشی صورت نگرفته است. آن را دنبال کنید

اگرچه تیم سابق فیفا آرزوی سختی برای بازگشت به ساختمان مقبره در سئول دارد، اما به نظر می رسد تیمی که امروز به نظر متحد شده است، بر سر تابوتی که در آن هیچ جنازه ای وجود ندارد، گریه می کند!

فراموش نکنیم که بازگشت این تیم بازنده که تنها دستاوردش باخت و نابودی فوتبال است با مشکلات جدی حقوقی مواجه است و دعواهای علنی سدی غیرقابل نفوذ در برابر آرزوهای خشن است که کال باقی خواهد ماند. فریاد موی امروز مخفیانه به گورستان منتهی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید