دختری که 13 سال است موهای صورتش مثل ریش داعشی می روید + عکس

دختری که 13 سال است موهای صورتش مثل ریش داعشی می روید + عکس

روز جدید یک زن 30 ساله پس از رها کردن تیغ ​​و در آغوش گرفتن ریش خود، جذاب تر از همیشه احساس می کند.

این جوان 30 ساله ریشو که از 13 سالگی دو بار در روز صورت خود را اصلاح می کند، می گوید داشتن ریش پر باعث می شود بیشتر از همیشه احساس جذابیت کند.

داکوتا کوک 30 ساله است. او اولین بار در سن 13 سالگی متوجه موهای غیرعادی صورت خود شد و سال ها هر هفته اپیلاسیون و دو بار در روز اصلاح می کرد.

این زن بومی لاس وگاس احساس می کرد که در مورد رشد موهایش مورد قضاوت و ناراحتی قرار می گیرد و خود را در یک مارپیچ ده ساله از اضطراب و ناراحتی می بیند.زن ریشو

با وجود چندین آزمایش، مشخص نیست که چه چیزی باعث موهای صورت داکوتا شده است، اما پزشکان معتقدند که ممکن است به دلیل تولید سطوح بالای تستوسترون توسط غدد فوق کلیوی باشد.
تلاش برای خلاص شدن از شر موهای زائد

اما اکنون او از نقش خود در نمایش فرعی و همچنین رسانه های اجتماعی برای انتشار افکار مثبت در مورد زنان با موهای بلند صورت استفاده می کند. بخشی از مصاحبه وی را در ادامه می خوانید:

یکی از دوستان خانوادگی در آن زمان به این موضوع اشاره کرد. بنابراین ناپدری ام مرا برای آزمایش به پزشکان برد و سپس به آرایشگاهی برد که در آنجا اولین وکس را گرفتم.

خیلی ناراحت کننده بود و در آن زمان من تازه یاد می گرفتم که چگونه پاهایم را اصلاح کنم.

من در دورانی بزرگ شدم که زنان با موهای صورت به شدت مورد انگ بودند. حتی خانم های سالن زیبایی به من گفتند که دختران نباید موهای صورتشان را بلند کنند.زن ریشو

حدس می‌زنم که این پدیده به من چسبیده بود، زیرا در ده سال آینده به نوعی درگیر این مارپیچ ناجور و شرم‌آور تلاش برای پنهان کردن صورتم در عکس‌ها و شرکت در جلسات اپیلاسیون هفتگی بودم.

یکی از اولین کارهایم فروشگاه لوازم آرایشی بود. من به این نقطه رسیدم که صورتم را دو بار در روز اصلاح کنم. یک بار در صبح و سپس در حالت استراحت. از آنجایی که موها بسیار نمایان بودند و من در بخش فروش لوازم آرایشی کار می کردم. جایی که غیر از مدل زن بودن قابل قبول نبود.

من جای اصلاح و جای جوش را با آرایش می پوشانم و صورتم همیشه بسیار تحریک شده و قرمز است. من هنوز برخی از آن علائم اصلاح را تا به امروز دارم.
تصمیم داکوتا برای رها کردن تیغ ​​و اصلاح

در سال 2015 بود که داکوتا به پیشنهاد یکی از دوستانش بالاخره تصمیم گرفت فقط موهای صورتش را حفظ کند.

داکوتا افزود:

“من در یک مهمانی با دوستم سان شاین 35 ساله بودم و او تمام این داستان های شگفت انگیز را درباره نحوه کارش در سیرک برایم تعریف می کرد و من ایده همه آن را دوست داشتم.”

به او گفتم که:

“کاش می توانستم ریش هایم را بگذارم و به تو بپیوندم”

که او پاسخ داد: چرا که نه؟

“این جمله واقعا کاتالیزوری بود که سفر من را برای دوست داشتن خودم و ریشم آغاز کرد. بلند شدن ریش من در ابتدا خیلی ناراحت کننده بود، برای اینکه دوباره اصلاح نکنم تلاش زیادی کردم.

اولین باری را به یاد می‌آورم که بعد از اینکه یک اینچ موهای صورتم رشد کرد و چشم‌های زیادی روی صورتم بود، کسی سعی کرد از من عکس بگیرد. “ابتدا خیلی نگران بودم که به آن خیره شوم، اما به جایی رسیدم که دیگر برایم مهم نبود.”

داکوتا علیرغم چالش هایی که هنگام رشد موهای صورتش با آن روبرو بود، با مثبت اندیشی بر چالش های خود غلبه کرد.

او گفت:

“الان من داکوتا بانوی ریشدار را انجام می دهم و واقعاً یک نمایش جانبی انجام می دهم که در آن کارهایی مانند چسباندن میخ به بینی ام یا راه رفتن روی شیشه انجام می دهم.

خانواده و دوستانم از سفر من به سوی خودپذیری بسیار حمایت کردند و حتی یک علامت “بانوی ریشدار” را برایم خریدند که من آن را دوست دارم.

فالوورهای Tik Tok من نیز شگفت انگیز هستند و من عاشق پاسخ دادن به سؤالات آنها و همچنین دریافت کلمات حمایتی هستم.

با این حال، من هنوز خیلی زنانه لباس می پوشم و دوست دارم آرایش، لباس و دامن بپوشم.

“داشتن ریش هرگز روی شخصیت من به عنوان یک زن تاثیری نداشته است، این فقط بخشی از شخصیتی است که اکنون هستم و دوست دارم که آن را در آغوش گرفته ام.”

دیدگاهتان را بنویسید