حضور نیروهای امنیتی در اطراف منزل و قبرستان مهرشاد شهیدی در اراک

امروز چهلمین روز از درگذشت مهرشاد شهیدی است.

گفته می شود شهیدی در جریان ناآرامی های پس از مرگ تلخ مهسا امینی کشته شده است.

حضور نیروهای امنیتی در اطراف منزل و قبرستان مهرشاد شهیدی در اراک

روز گذشته رئیس سازمان مدیریت قبرستان های شهرداری اراک گفت: قبرستان اراک 26 آذر (پنجشنبه) تعطیل است و مراسم تشییع و تدفین انجام نمی شود.

مسعود آقازیارتی به خبرنگار ایرنا گفت: آرامگاه اراک به دلایل امنیتی تعطیل است و مردم در این روز از این مکان دیدن نکنند. متوفیانی که از اواخر روز پنجشنبه به قبرستان آورده می شوند، در سردخانه نگهداری می شوند و مراسم خاکسپاری آنها روز جمعه خواهد بود. انتظار می رود مردم همکاری خوبی با این سازمان داشته باشند.

لازم به ذکر است 15 آبان ماه حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس قاضی استان مرکزی در واکنش به شایعاتی مبنی بر فوت مهرشاد شهیدی در شهر اراک اظهار داشت: طبق تحقیقات پزشکی قانونی شایعاتی مبنی بر اصابت گلوله یا اصابت جسم به وی منتشر شده است که به شدت از ناحیه سر کاملا مردود است و هیچگونه اثری از شکستگی دست و پا و جمجمه و خونریزی مغزی در بدن وجود ندارد. و علت فوت متعاقبا از نظر پزشکی قانونی اعلام خواهد شد. جسد این مرد با حضور خانواده اش بررسی و مستندسازی شد.

بهنام نظری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در گفت و گو با خبرنگار آفتاب در خصوص جزئیات درگذشت مهرشاد شهیدی نژاد گفت: پس از اغتشاشات و ناآرامی های اراک، جسد بی جان یک 20 ساله مرد جوانی در یکی از خیابان های شهید رجایی اراک پیدا شد. متوفی فاقد مدارک شناسایی و حتی تلفن همراه بوده و هویت وی مشخص نیست. پس از تماس خانواده وی با مقامات قضایی و شناسایی خانواده وی، هویت وی مشخص شد. پس از معاینات پزشکی قانونی، هیچ اثری از شکستگی دست و پا، جمجمه و خونریزی مغزی در صورت مشاهده نشد که شایعه اصابت گلوله یا اصابت جسم سخت به سر وی را کاملا رد کرد. همه این موارد در حضور خانواده است که شهیدی نژاد مورد بررسی و مستند قرار گرفت و خانواده وی نیز تایید کردند که به وی تیراندازی نشده است و در مراسم تشییع با ولایت همراهی خوبی داشتند و از فعالیت دشمنان مبرا شدند. از رژیم

البته تاکنون نتیجه تحقیقات درباره علت مرگ مهرشاد شهیدی به صورت رسمی منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید