جزئیات مهم برای ذینفعانی که سود سهام عدالت دریافت نکرده اند

جزئیات مهم برای ذینفعانی که سود سهام عدالت دریافت نکرده اند

محمد بگستانی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: اگر در دوره های گذشته سود سهام عدالت دریافت می شد و در این مدت واریز نشده بود، به احتمال زیاد به یکی از دلایلی که وجود داشته است، حساب توسط بانک مربوطه مسدود شده است. رکود تغییر حساب در سامانه سجام به طوری که این سود در مرحله دوم واریز به حساب آنها واریز می شود.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: مشمولان دریافت سود سهام عدالت می توانند جهت اطلاع از جزئیات با مرکز تماس 1569 شرکت سپرده گذاری مرکزی تماس حاصل نمایند و این مرکز پاسخگوی سوالات سهامداران می باشد.

در روز پنجشنبه 23 دسامبر 1402، سود سهام سرمایه برای سال مالی منتهی به 29 مارس 1401 به حساب بیش از 43 میلیون سهامدار واریز شد.

سود سهام با توجه به تنوع پرتفوی افراد، میزان سپرده سود برای آنها متفاوت است و سهامدارانی که 452، 492 و 532 هزار تومان در پرتفوی خود دارند به ترتیب 626، 681 و 736 هزار تومان سود دریافت می کنند. سهامدارانی که یک میلیون تومان سهام دارند مبلغ یک میلیون و 385 تومان به حساب آنها واریز می شود.

به گفته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، این مبالغ تعهدی است و مابقی سود سهام عدالت پس از تکمیل سپرده شرکت های سرمایه گذاری تا پایان سال به حساب سهامداران واریز می شود.

وی گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار مکاتبات و مذاکرات لازم را برای دریافت کل سود سهامداران انجام خواهد داد، بنابراین امیدوارم بتوانیم سود باقی مانده این گروه از سهامداران را دریافت و تا پایان سال جاری به حساب آنها واریز کنیم. سال.”