جزئیات پیشنهاد نجومی به اسکوچیچ

جزئیات پیشنهاد نجومی به اسکوچیچ

چند روز پیش مصاحبه ای به نقل از دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران منتشر شد. او در بخشی از آن مصاحبه گفت که پیشنهادی از تیم ملی فوتبال عراق دارد. البته اسکوچیچ با انتشار پیامی هر مصاحبه و گفتگوی منتسب به خود را تکذیب کرد اما این ماجرا مورد توجه رسانه های عراقی قرار گرفت.

این پیگیری ها حاکی از وجود پیشنهادی از سوی عراق برای اسکوچیچ است و رسانه های عراقی حتی از مخالفت رئیس فدراسیون فوتبال عراق با حضور سرمربی سابق ایران خبر دادند.

پایگاه خبری «ارث نیوز» عراق به نقل از یک منبع آگاه جزئیات مذاکرات فدراسیون عراق و اسکوچیچ را تشریح کرد.

این منبع خبری به ایرث نیوز گفت: از ابتدای بحران که برخی ملی پوشان ایرانی به سمت اسکوچیچ روی آوردند و شایعه اخراج او از تیم ملی ایران منتشر شد، یک میانجی در حال مذاکره با او بوده است. این واسطه به اسکوچیچ پیشنهاد سرمربیگری عراق را داد.

وی افزود: اسکوچیچ قبول کرده در صورت اخراج از تیم ایران به تیم ملی عراق برود. این میانجی به عدنان دارجل، رئیس فدراسیون فوتبال عراق، پیشنهاد کرد که سرمربی کرواسی شود، اما او بلافاصله نپذیرفت زیرا به او اعتقادی نداشت.

این منبع خبری در عراق تاکید کرد: پس از اخراج رسمی از ایران، سرمربی کروات با واسطه تماس گرفت و به او اعلام کرد که آماده سرمربیگری تیم ملی عراق است اما این موضوع قابل اجرا نبود زیرا دیگر دیر شده بود. و فدراسیون عراق قبول نکرد. این خبر در دیگر رسانه های عراقی نیز منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید