جزئیات گروگانگیری در هالیوود در کرمانشاه با 3 کشته

جزئیات گروگانگیری در هالیوود در کرمانشاه با 3 کشته

روز جدید : سایت پلیس: سردار علی اکبر جاویدان گفت: حوالی ساعت 3 بامداد امروز (4 فروردین) در خیابان پارک هرسین از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 مردی کشته شد. حادثه ارسال شده است.

وی افزود: ماموران در حال بررسی این قتل هستند و مجدداً اعلام شد که دو نفر از ناحیه شکم و لگن مجروح و به بیمارستان منتقل شدند. ماموران بلافاصله به بیمارستان رفتند و در بازجویی های اولیه متوجه شدند یکی از مجرمان سابقه دار است: «دار با اسلحه کلاش مورد اصابت گلوله قرار گرفت و متواری شد.

سردار جاویدان افزود: از همان ابتدا ماموران انتظامی با هدایت و هدایت فرمانده انتظامی شهرستان تلاش خود را برای دستگیری قاتل آغاز و مخفیگاه های احتمالی را در مجاورت مطالعات فنی و تخصصی شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه یکی از مخفیگاه های احتمالی منزل خاله قاتل است، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و با رعایت حقوق شهروندی وارد منزل شده و چندین بار قاتل را زیر نظر گرفتند. ساعت ها قبلا عمه اش را کشته است.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه کل شهر و خروجی های آن توسط پلیس برای یافتن قاتل رصد شد، تصریح کرد: در یکی از خیابان ها قاتل توسط ماموران شناسایی شد که به محض مشاهده پلیس اقدام به شلیک اسلحه کرد. .

سردار جاویدان گفت: با تیراندازی متقابل ماموران، قاتل که مشخص شد در محاصره پلیس قرار گرفته بود، وارد منزل یکی از شهروندان شد و شش تن از ساکنان آن را گروگان گرفت.

وی افزود: پس از گروگان گیری از اعضای این خانواده بلافاصله تیم های نجات گروگان و نوپو در محل حاضر شدند و مذاکره با آدم ربا و قاتل را آغاز کردند.

فرمانده پلیس این استان گفت که دو زن و یک مرد در مذاکرات اولیه با گروگان آزاد می شوند، اما قاتل برای آزادی گروگان های باقی مانده آزاد نمی شود و به ناچار در یک عملیات هماهنگ و سریع پرتاب می شوند. گاز اشک آور و سایر گروگان ها نیز آزاد شده اند.

سردار جاویدان افزود: در عملیات آزادسازی قاتل مورد اصابت گلوله گروگان ها قرار گرفت و جانش در خطر بود و ماموران به ناچار وی را با شلیک گلوله به شهادت رساندند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه علت اصلی این حادثه تحقیقات اولیه پلیس در خصوص اختلافات خانوادگی بوده است، گفت: به مردم این اطمینان را می دهیم که با تمام توان حافظ امنیت، نظم و آرامش آنها هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید