(فیلم) جزئیات گروگانگیری 5 نفر در داروخانه ای در شیراز

(فیلم) جزئیات گروگانگیری 5 نفر در داروخانه ای در شیراز

حوالی ساعت 19:30 دیروز مردی سوار بر خودروی پراید به قصد زورگیری به داروخانه ای در شهرستان صدرا شیراز مراجعه و با تهدید، تیراندازی و پنج تن از کارکنان داروخانه و شهروندان حاضر را با تهدید اسلحه گروگان گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان ها در جریان گروگان گیری در داروخانه ای در شهر جدید صدرا شیراز و مرگ آدم ربا خبر داد.

به گزارش مهر، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: حوالی ساعت 19:30 دیروز مردی با خودروی پراید به قصد اخاذی و تهدید با سلاح سرد به داروخانه ای در شهرستان صدرا شیراز مراجعه کرد. تیراندازی و گروگان گیری پنج نفر از کارکنان داروخانه و شهروندان حاضر در آن محل.

وی افزود: موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 و عوامل 110 اطلاع رسانی شد و بلافاصله کلانتری صدرا به محل اعزام شد.

حبیبی گفت: با حضور ماموران پلیس در محل، هواپیماربای شروع به تیراندازی به سمت پلیس کرد و با وجود تذکرات پلیس حاضر به تسلیم نشد و ضمن تهدید جان گروگان ها به درگیری با پلیس ادامه داد.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در نهایت با تلاش ماموران انتظامی تمامی گروگان ها به سلامت و امنیت آزاد شدند و آدم ربا نیز در درگیری متقابل جان باخت.

حبیبی با بیان اینکه فرد آدم ربا با نام “بی.ش” و حدود 35 سال سن و سابقه دارد، تاکید کرد: کسانی که به هر طریقی بخواهند با اقدامات خود در جامعه ناامنی ایجاد کنند قطعا با برخورد قاطع و قانونی پلیس برخورد می شود. خواهد ایستاد

دیدگاهتان را بنویسید