جشن تولد فرشتگان زمینی / اینجا خانه امن نور احسان ماست.


ساعت: 17:52
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886330

اتاق خبر تبریزبیدار با هماهنگی قبلی آماده برگزاری جشن تولد مردادماهی شیرخوارگاه می باشد. آراز، امیرحسن و امیرحسین 3 کودکی هستند که روز تولدشان بهانه ای شده است تا با این فرشته های زمینی اندکی قدم بزنیم در عرش الهی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریز بیدار، میدان منظریه، به سمت آبادانی مسکن، پناهگاه کودکانی است که دست سرنوشت به اینجا آورده اند. اینجا بهشت ​​است، اما زمین تشنه عشق زمینیان است، از مهدکودک نور احسان می گویم، وقتی پا به آنجا گذاشتم، چشم بچه ها به من تاریخ نداد.

برای کسانی که مکان را ندیده اند و فقط در مورد آن شنیده اند می توان با احساس همدردی با کودکان مظلومی که پدر و مادرشان آنها را در کوی و بارزانی رها کردند اشاره کرد اما اینجا برخلاف انتظار همه چیز برای نگهداری و آموزش مهیا است. از کودکان

اتاق خبر تبریزبیدار با هماهنگی قبلی آماده برگزاری جشن تولد مردادماهی شیرخوارگاه می باشد. آراز، امیرحسن و امیرحسین 3 کودکی هستند که روز تولدشان بهانه ای شده است تا با این فرشته های زمینی اندکی قدم بزنیم در عرش الهی.

وقتی وارد منطقه می شوید کودکانی را می بینید که با دیدن شما می پرند و برای مدتی شما را از تمام ارتباطات دنیوی و گرفتاری های زندگی دور می کنند.

از معلم های دپارتمان اجازه می گیری تا بچه ها را در آغوش بگیری، اولی که در آغوش می گیری، بقیه با قیافه ای عجیب به تو نگاه می کنند که تو هم مرا در آغوش بگیر. شما چاره دیگری ندارید.

دیر شده است حاج آقا درمبر مدیر مهد بچه های تبریز را برای تولد صدا می زند که از قبل مقدمات آن فراهم شده است.

صندلی ها چیده شده، کیک و هدایا آماده است. چند تن از خبرنگاران تبریز بیدار به نمایندگی از این رسانه در مهمانی فرشته های کوچولو شرکت کردند و هر کدام به نوبه خود بخشی از ملزومات این جشن را فراهم کردند.

شادی بچه ها را جاری کرد و آنها با نیشخند احساسات خود را نشان دادند. اینجا همه آغوش خود را به روی شادی کودکان بی گناه باز می کنند. به دور از استرس اخبار و مطالبات و نامهربانی آن کارمند و آن مدیر!

الهه مهدوی، دبیر تحریریه تبریز بیدار درباره این تولد کوچک اما دوست داشتنی می گوید: «نمی توان وضعیت کنونی ما را توصیف کرد. بودن در اینجا یک موفقیت است، این یک فشار برای خودمان است که بدانیم نیازهای دیگری نیز وجود دارد.

وی می افزاید: حضور در این مکان حال ما را خوب می کند و می توانیم خدا را حس کنیم. این مراسم در راستای وظایف اجتماعی سردبیران تبریزبیدار است تا در فرهنگ سازی تقسیم شادی با این کودکان گام بردارند.

خبرنگاران تبریزبیدار به دور از استرس اخبار با بچه ها بازی کردند، عکس گرفتند و بچه ها آمدند و حس غریبی نداشتند.

کمک های زیادی از سوی اصحاب رسانه استان به شیرخوارگاه احسان شده است، اما این حرکت جمعی بی سابقه به دور از هیاهوی زندگی نشان داد که همه به دنبال معنویت و بهانه ای برای استراحت هستند.

گزارش صابر عیسی پور

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید