جشن مدال در توکیو اتفاق خوبی بود/ تلاش سجادی برای پیشرفت ستودنی است

ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779446

مبلغ پاداش باید از پاداش ها کسر شود

دارنده مدال طلای تپانچه گفت: از زمان انتخاب حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان اتفاقات خوبی برای جامعه ورزش افتاده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، از مدال آوران المپیک و پارالمپیک توکیو با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در سالن 12 هزار نفری ورزش آزادی تهران تجلیل شد.

سارا جوانمردی دارنده مدال طلای تیراندازی با تپانچه با تقدیر از دست اندرکاران وزارت ورزش و جوانان در این خصوص گفت: اتفاق بسیار خوبی بود و واقعا جای تشکر دارد که بعد از چند دوره جشن در کوتاه مدت برگزار شد. در سفرهای کشوری، در گفت‌وگو با رئیس‌جمهور و حتی در دیدار با مقام معظم رهبری، انتظار داشتیم این اتفاق زودتر بیفتد، زیرا به مرور زمان ارزش این جوایز از نظر کیفیت مالی کاهش یافت. خوب.

وی افزود: یکی از اتفاقات خوبی که در دو دوره قبل رخ داد، تساوی جوایز المپیک و پارالمپیک بود که این روند ادامه پیدا کرد، اما همچنان جای سوال و درخواست وجود دارد، زیرا شنیده می شود که حجم جوایز المپیک جوایز باید باشد مالیات ها کسر خواهد شد. اگر پاداش ها به صورت سکه ای بود شاید خیلی به چشم نیاید اما با این شرایط اگر مبلغ کسر شود قطعا ورزشکاران متضرر می شوند بنابراین درخواست ما این است که وزارت ورزش راه حلی برای این مشکل داشته باشد.

جوانمردی در پایان سخنان خود گفت: از زمان انتخاب و معرفی سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان اتفاقات بزرگی برای جامعه ورزش افتاده است و به محض پرداخت به موقع جوایز واقعا جای تشکر دارد و سجادی از یک خانواده ورزشی است و قول هایی داده است که انتظار می رود و بسیار امیدوار است که در آینده محقق شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید