جلوه های سقف های کاذب برای آسمان مجازی و سقف های کشسان

ساعت: 18:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800113

دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین عوامل در بهبود روند زندگی هر فرد است و افراد می توانند دکوراسیون داخلی خود را با توجه به اتفاقاتی که در اطرافشان می گذرد و به بهترین شکل ممکن از آنچه در بازار ساخت و ساز وجود دارد تغییر دهند و انتخاب داخلی داشته باشند. دکور و با توجه به سلیقه خود می توانند ارائه منحصر به فرد مواد و ترکیب آنها را در کنار هم در اتاق، دفتر و محیط کار خود به نمایش بگذارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین عوامل در بهبود روند زندگی هر فرد است و افراد می توانند دکوراسیون داخلی خود را با توجه به اتفاقاتی که در اطرافشان می گذرد و به بهترین شکل ممکن از آنچه در بازار ساخت و ساز وجود دارد تغییر دهند و انتخاب داخلی داشته باشند. دکور و با توجه به سلیقه خود می توانند ارائه منحصر به فرد مواد و ترکیب آنها را در کنار هم در اتاق، دفتر و محیط کار خود به نمایش بگذارند.

سقف کاذب چیست؟

سقف کاذب

احتمالاً شما هم با سقف کاذب و مزایای استفاده از آن در منزل و محیط کار خود آشنا هستید، اما برای اینکه مطمئن شوید این متریال از ابعاد مختلف برای شما آشناست، در این قسمت از مقاله به بررسی بسیار مختصر و مختصر می پردازیم. سقف کاذب ما پرداخت خواهیم کرد. سقف های کاذب پوششی برای محافظت از سقف اصلی و همچنین زیبایی فضای داخلی و سطحی است که مشاهده می کنید.

سقف های کاذب خود انواع مختلفی دارند که بسته به طراحی داخلی که طراحی می شود می توانید از آنها استفاده کنید که هر کدام به روش های مختلفی خریداری و اجرا خواهند شد. از خرید سقف کاذب تا اجرای آن، بهتر است آن را به افرادی بسپارید که در این کار کاملاً خبره و با تجربه هستند، بنابراین ابتدا یکی از فعالان این حوزه و بهترین برندها باید استاندارد سقف کاذب و انواع آن را به شما عزیزان تقدیم می کنیم.

در ادامه و توضیح سقف کاذب و مزایایی که استفاده از آن را برای شما به ارمغان می آورد، لازم به ذکر است که این متریال در طول سالیان متمادی با توجه به روش های نوین ساخت به بهترین شکل تغییر کرده و موفق به جایگزینی متدها شده است. منسوخ شده و در زمینه های مختلف به کمک معماران و طراحان داخلی آمده است.

مزایای سقف کاذب

1. همانطور که گفته شد یکی از مزیت های اصلی سقف کاذب قابلیت جابجایی و دسترسی به امکانات اصلی است.

2. هزینه نصب سقف کاذب نسبت به تعمیر و بازسازی سقف اصلی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

3. سقف های کاذب در ایجاد عایق صوتی بین طبقات هر ساختمان نقش اساسی دارند.

4. با وجود سقف کاذب، عایق صوتی و حرارتی فضایی که دارید را با هم خواهید داشت.

5. سقف کاذب پایه ای برای ایجاد نورپردازی عالی، شیک و زیبا برای فضای داخلی شما خواهد بود.

6. سقف کاذب نمای زیباتری از فضای داخلی شما ایجاد می کند.

انواع سقف کاذب

1- سقف کاذب پی وی سی

2. سقف کاذب پانل پی وی سی

3- سقف کشسان

4. سقف کاذب CNC

5. سقف کاذب آسمان مجازی

6. سقف کاذب کناف

7. سقف کاذب کاشی گچی

در این مقاله به شرح مختصر این دو مدل سقف کاذب می پردازیم. البته اگر به دنبال توضیحات کامل و جامع در مورد هر نوع سقف کاذب هستید می توانید به سایت مراجعه کنید. من نمی دانم و رجوع به قسمت سقف کاذب شود; هر نوع سقف کاذب به طور کامل به صورت تخصصی مورد مطالعه قرار گرفته است.

سقف کاذب برای آسمان مجازی

سقف کاذب برای آسمان مجازی

در بین مدل های مختلف سقف کاذب، مدل آسمان مجازی یکی از معروف ترین و رایج ترین آنهاست. برای استفاده از یک طرح U شکل کامل برای شبیه سازی آسمان روز یا شب یا سایر تصاویر داخلی استفاده می شود.

برای استفاده از سقف کاذب آسمان در هر فضایی ابتدا باید سقف کار را با پروفیل های مخصوص با توجه به سایز و اندازه هر کاشی آسمان مجازی ساختیم تا محیطی مناسب برای قرار دادن تایل های آسمان مجازی فراهم شود. ابعاد هر کاشی از آسمان مجازی به صورت استاندارد 60 * 60 سانتی متر است که البته می توانید آسمان مجازی را در اندازه های مختلف سفارش دهید اما ابتدا باید امکان استفاده از آن را در میانه پروژه خود ارزیابی کنید.

مزایای سقف کاذب برای آسمان مجازی

  1. طرح ها و تصاویر متنوعی برای استفاده در فضاهای مختلف دکوراسیون داخلی وجود دارد
  2. کاشی های آسمان مجازی را می توان روزانه و همچنین با مواد شوینده معمولی شستشو داد.
  3. سقف کاذب مجازی قابلیت تحمل رطوبت و گرما را به خوبی دارد.
  4. سقف کاذب مجازی دارای نصب راحت و بدون مشکل می باشد.

سقف کشسان

سقف کشسان

از بین تمامی سقف های کاذب، بهترین و مجلل ترین نمونه سقف کشسان است. سقف کشسان این سقف یک تکه با قابلیت چاپ هر نوع طرح و ظاهری که مد نظر شماست می باشد. این نوع سقف کاذب بهترین پوشش برای سقف هایی با دهانه های بزرگ می باشد.

با این سقف کشسان مانند پارچه است البته این پارچه یک متریال معمولی نیست اما کاملاً کشسان و همچنین آنتی باکتریال مقاوم در برابر رطوبت است.

بنابراین در هر فضایی قابل استفاده هستند.سقف های کشسان را می توان در هر اتاقی که بخواهید نصب کرد مانند سقف های کاذب در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب، حمام و حمام، سقف در فضاهای مجلل تر مانند لابی، استخر، سونا. و جکوزی ها که گرمای زیادی دارند می توانند از کش هم استفاده کنند.

مزایای سقف کشسان

  1. سقف های کشسان را می توان به صورت یک تکه و بدون درز ساخت و همچنین سقف های بزرگ را پوشش داد.
  2. سقف کشسان قابل شستشو و ضد باکتری است.
  3. سقف های کشسان قابلیت عبور نور و نور اریب را دارند که می توان از آن برای بهبود فضای داخلی استفاده کرد.
  4. سقف کشسان دارای صدها طرح و نقش و قابلیت چاپ طرح های دلخواه و دلخواه شماست.
  5. سقف کشیده لوله ها و سیم کشی های زیر سقف اصلی را می پوشاند.
  6. سقف های کشسان محدودیتی برای استفاده در هر فضایی ندارند و حتی می توان از آنها به عنوان دیوارپوش استفاده کرد.

آخرین کلمه

استفاده از سقف های کاذب در تمامی فضاهای مرتبط با دکوراسیون داخلی امری اجتناب ناپذیر است، اما چه بهتر که در هر فضایی که دارید; از بهترین کیفیت و طراحی استفاده کنید. این مقاله برای درک بهتر نوشته شده است، اما در پایان و برای اینکه دستان خود را در دستان یک نیروی قابل اعتماد قرار دهید، لازم است در نهایت شما را با کارشناسانی آشنا کنیم.

در زمینه دکوراسیون داخلی آذران دکور با سالها تجربه و رای افرادی که از آنها خدمات دریافت کرده اند به عنوان بهترین و بهترین برند خدمات دکوراسیون داخلی شناخته می شود. ببینید تا الان چه کرده اند و در مورد هر یک از مطالب ذکر شده اطلاعات جامع و کاملی کسب کنید.

سرویس آذران دکور به صورت 24 ساعته با کارشناسان و طراحان مجرب در خدمت شماست. بنابراین برای پاسخ به سوالات و دریافت خدمات کافیست با آنها تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید