جمعه دهدشت از مدیرکل منابع طبیعی استان انتقاد تند کرده ام!/ تا جبران نکنید سکوت نمی کنم!

ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792802

امام جمعه دهدشت با انتقاد از تودیع و معرفی مدیران کل در شهرستان، گفت: تا جبران منابع طبیعی استان سکوت نخواهم کرد. تکریم نکردن مدیر خلاف اخلاق اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس امام جمعه دهدشت در خطبه های سیاسی این هفته شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و حلول دهه فاطمیه را تسلیت گفت.

وی گفت: برخی از زنان ما در ساعات مختلف روز در خیابان می نشینند و من نمی دانم فلسفه این جلسات چیست.

حجت الاسلام علی وحدانی فر افزود: اگر بر اساس نشستن و صله رحم باشد، همین کار را می توان در داخل خانه و در حیاط خانه ها انجام داد!

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به وحدت حوزه علمیه در دانشگاه اشاره کرد و گفت: وحدت یک ضرورت و دو بال جامعه علمی کشور است.

وی افزود: با این وحدت دانشگاه به ارزش‌های دینی نزدیک‌تر می‌شود و حوزه از آخرین تحولات علمی بیشتر آگاه می‌شود و شکست نقشه‌های دشمن ساختن و بریدن نیازهای جامعه است.

وحدمی فر با تبریک روز حمل و نقل گفت: خدمات عمومی برای رانندگان باید با تعرفه و یارانه برخورد شود.

وی گفت: متأسفانه عمر حمل و نقل عمومی بیش از 10 سال است که باید برای آن فکری اساسی کرد.

امام جمعه دهدشت گفت: لوازم یدکی چند برابر شده و گاهی می بینیم که قطعات 3 ماهه تعویض شده اند اما قطعات ساخته شده به دلیل بی کیفیتی جواب نمی دهند و باید مرتب تعویض شوند.

خطیب نماز جمعه دهدشت با تاکید بر اینکه هم رسانه ها و هم تحلیلگران باید به حرف ها توجه کنند، گفت: دولت جدید آمده است، تحول طبیعی نیاز است و این تغییرات لازمه خلاقیت و پویایی نهادها و سازمان ها است. ” اما این تغییرات با احترام به مدیر قبلی همراه است و چرا مدیران کل به این موضوع توجه نمی کنند؟

وی افزود: فضایی که در روزهای اخیر در اداره منابع طبیعی شهرستان ایجاد شده فضای اشتباهی است و مدیرکل منابع طبیعی استان باید جبران کند.

وحدانی فر گفت: ساعت 8:30 صبح به مدیر اداره ماموریت پیامک می شود تا از شهر خارج نشوید، در حال همکاری هستیم. ساعت 10 صبح بی احترامی می گویند فلانی معاونت است.

وحدانی گفت: من کاری به این ندارم که مدیر قبلی رفته و چه کسی عوض شده است، اما هرجا دیدم مدیری علیه نظام و انقلاب فکر می کند حتماً می ایستم و در این شکی نیست. “

وی در ادامه با بیان اینکه من به عنوان امام جمعه در عزل و مونتاژ دخالتی نمی کنم، گفت: اما اگر کارگردان را تکریم نکنید خلاف اخلاق اسلامی است.

امام جمعه دهدشتی افزود: تاکنون در چند نوبت در شهرستان سکوت کرده ام اما دیگر سکوت را قابل قبول نمی دانم.

وحدانی فر تصریح کرد: مدیران کل یکی دو روز پیش به مدیری که چندین سال زحمت کشیده و در نهایت مدیر نظام اسلامی بوده است، اعلام کنید چرا کرامت انسانی را زیر سوال می برید؟

وی ادامه داد: مدیران شهری که در مقابل شما مدیران کل به دلیل لابیگری که می کنید مجوز ندارند!! و منابع طبیعی استان باید این را جبران کند.

وحدانی فر گفت: من ساکت نمی نشینم، زیرا اگر مدیری دلخور شود، گفته می شود که چرا در دولت اسلامی این اتفاق افتاده است.

وی گفت: نباید با ابروی افراد، افراد و خانواده آنها بازی کرد.

وحدانی فر با اشاره به اینکه چرا پنهانی خود را معرفی می کنید و خداحافظی می کنید، گفت: من کاری به اصل تغییر ندارم و طبیعی است، امروز امام جمعه این شهر هستم، یک روز می روم اما مدیران کل استان راه اشتباهی را در پیش گرفتند تا زمانی که منابع طبیعی استان جبران نشود سکوت نمی کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید