جمعیت ایثارگران: اموال مشاهیر مصادره شود

جمعیت ایثارگران: اموال مشاهیر مصادره شود

روز جدید : جامعه شهدای انقلاب اسلامی در واکنش به اغتشاشات اخیر در کشور و سوء استفاده برخی سلبریتی ها از آن اغتشاشات بیانیه ای صادر کرد.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر و خواستار برخورد قاطع با سلبریتی های خودفروش، نوشت: برای جبران خسارات وارده به مردم، اموال سلبریتی ها مصادره و برای جبران خسارت استفاده شود. .

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در واکنش به اغتشاشات اخیر کشور و سوء استفاده برخی سلبریتی ها از آن اغتشاشات بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه ضمن تسلیت و همدردی با خانواده فقید مهسا امینی و مردم انقلابی و شهیدپرور سقز آمده است: از دیرباز با رصد تحولات در عرصه های بین المللی، منطقه ای و داخلی به ویژه در عرصه سیاسی. و در حوزه های اجتماعی، مواضع همه جریان ها ارزیابی شده است و ارزیابی ما این است که دشمنان ملت ایران و نظام مقدس در چارچوب اختلافات قومی و نقض حاکمیت دنبال می کنند. ترفند جدید آنان برهم زدن نظام اجتماعی کشور با به حاشیه راندن حماسه راهپیمایی باشکوه اربعین است و در این میان عواملی که وجود خود را مدیون ایران اسلامی هستند بر این آتش دامن می زنند.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بیانیه خود خواستار برخورد قاطع با سلبریتی های خودخوانده شد و افزود: از سران محترم سه قوه به ویژه قوه قضائیه می خواهد که با سلبریتی ها و مدیران قاطعانه برخورد کنند. و با توجه به دستور حذف و حفاظت از بانک اطلاعاتی تمامی ایرانیان موجود در اختیار این شرکت هاست. همچنین پیشنهاد می شود برای کنترل بیشتر و جلوگیری از حوادث احتمالی، به جای واگذاری سهام آنها به شرکت های خارجی، بخش زیادی از سهام آنها در اختیار شرکت های دولتی یا تحت کنترل دولتی قرار گیرد.

این بیانیه در نهایت می افزاید: بهتر است برای جبران خسارات وارده به بیت المال و مردم فهیم ایران اسلامی اموال افراد مشهور و این شرکت ها مصادره شود و از این پول برای جبران این خسارات استفاده شود. امیدواریم هر چه زودتر ضمن توبه در پیشگاه خداوند از حضرت امام خامنه ای طلب مغفرت کرده و به آغوش ملت بزرگ ایران بازگردند.

دیدگاهتان را بنویسید