اموال سلبریتی ها مصادره و برای جبران خسارت استفاده شود


ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900445

جامعه ایثارگران اعلام کردند برای جبران خسارات وارده به بیت مال و مردم فهیم ایران اسلامی بهتر است اموال مشاهیر و این شرکت ها مصادره شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی در واکنش به اغتشاشات اخیر کشور و سوء استفاده برخی از چهره های برجسته کشور از آن اغتشاشات، بیانیه ای صادر کرد و ضمن تسلیت و همدردی با خانواده مرحوم مهسا امینی و مردم انقلابی سقز، ابراز همدردی کرد. و نوشت: مدت هاست که با مشاهده تحولات در عرصه بین المللی، منطقه ای و داخلی به ویژه در عرصه سیاسی و اجتماعی، مواضع همه جریان ها مورد ارزیابی قرار گرفته و ارزیابی ما این است که دشمنان ملت ایران و … نظام مقدس اقداماتی را در چارچوب اختلاف قومی و اخلال در حاکمیت دنبال می کند. ترفند جدید آنان برهم زدن نظام اجتماعی کشور با به حاشیه راندن حماسه راهپیمایی باشکوه اربعین است و در این میان عواملی که وجود خود را مدیون ایران اسلامی هستند بر این آتش دامن می زنند.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی همچنین خواستار برخورد قاطع با سلبریتی های خودخوانده شد و تاکید کرد: خواستار برخورد قاطع روسای سه قوه به ویژه قوه قضائیه با سلبریتی ها و مدیران و دستور حذف و حفاظت از بانک اطلاعاتی همه افراد است. ایرانیان در اختیار این شرکت هاست. همچنین پیشنهاد می شود برای کنترل بیشتر و جلوگیری از حوادث احتمالی، به جای واگذاری سهام آنها به شرکت های خارجی، بخش زیادی از سهام آنها در اختیار شرکت های دولتی یا تحت کنترل دولتی قرار گیرد.

جمعیت ایثارگران در پایان بیانیه خود تصریح کرد: بهتر است برای جبران خسارات وارده به بیت مال و مردم فهمیده ایران اسلامی، اموال مشاهیر و این شرکت ها مصادره شود. امیدواریم هر چه زودتر ضمن توبه در پیشگاه خداوند از حضرت امام خامنه ای طلب مغفرت کرده و به آغوش ملت بزرگ ایران بازگردند.

دیدگاهتان را بنویسید