جمعیت پیر حزب دموکرات آمریکا/ نگرانی مردم کاخ سفید از گاف های بایدن


ساعت: 07:54
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902272

سن رهبران و مقامات ارشد حزب دمکرات آمریکا محل گلایه برخی از نمایندگان این حزب در مجلس نمایندگان آمریکا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الیسا اسلاتکین، نماینده دموکرات میشیگان در مجلس نمایندگان آمریکا، روز یکشنبه در مصاحبه با NBC گفت: به نقل از وب سایت پولیتیکو، دموکرات ها به رهبرانی نیاز دارند که جوان تر باشند.

اسلاتکین 46 ساله افزود: ما به نسل جدیدی نیاز داریم. ما به خون تازه ای در حزب دموکرات و مجلس نمایندگان، سنای آمریکا و حتی کاخ سفید نیاز داریم.

اشاره اسلاتکین به جو بایدن، رئیس جمهور سالخورده ایالات متحده، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان و استنی هویر و جیم کلایبرن، رهبران دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا بود که بسیاری آنها را قدیمی می دانند.

اسلاتکین گفت که اگرچه از انتخاب مجدد جو بایدن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده حمایت می کند، اما از جمله افرادی است که به پلوسی برای ریاست مجلس نمایندگان رای نداده است.

مشکلات ناشی از کهولت سن رئیس جمهور آمریکا این روزها به دغدغه اصلی مردم کاخ سفید تبدیل شده است.

این روزها مدام اخبار جدیدی از گاف های کلامی و رفتاری بایدن در سخنرانی ها و دیدارهای روزانه اش منتشر می شود. بایدن که به مدت 36 سال نماینده ایالت دلاور در سنا بود، قبل از انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور فعلی، به مدت هشت سال به عنوان معاون رئیس جمهور در دوران باراک اوباما تجربه حضور در کاخ سفید را داشت.

اخیراً، بایدن گاهی اوقات «هنگام راه رفتن ناپایدار» بوده است، در حالی که برخی از دستیاران او نگران هستند که او ممکن است گاهی زمین بخورد. همچنین اشاره می‌کند که همین افراد هنگام سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم عمومی نفس خود را حبس می‌کنند، به این امید که او بدون گاف‌های بزرگ از اظهارات خود عبور کند.

دیدگاهتان را بنویسید