بایدن از ایران می خواهد که دوباره وارد برجام شود/ بایدن و دموکرات ها کشور ما را نابود می کنند


ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912288

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: بایدن از روز اول امنیت اسرائیل را تهدید کرد و از ایران خواست که دوباره به برجام وارد شود. این ترتیب در گذشته یک فاجعه بود و اکنون به یک فاجعه بیشتر تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخابات آتی این کشور در سال 2024، بار دیگر به دولت بایدن حمله کرد.

بر این اساس، ترامپ در نشست سالانه ائتلاف یهودیان جمهوری خواه به تحقیر آمریکا در صحنه جهانی اعتراف کرد. وی با اشاره به لطفی که صهیونیست ها انجام داده اند، تصریح کرد: از توافق هسته ای ایران موسوم به برجام خارج شدم و شدیدترین تحریم های ممکن را علیه تهران اعمال کردم. من هرگز اجازه نخواهم داد که وضعیت فعلی که اسرائیل با تهدید نابودی هسته‌ای مواجه است، رخ دهد. از روز اول، بایدن امنیت اسرائیل را تهدید کرد و از ایران خواست که دوباره به برجام وارد شود. این ترتیب در گذشته یک فاجعه بود و اکنون به یک فاجعه بیشتر تبدیل شده است.

وی با اشاره به مشکلاتی که اکنون دولت بایدن با آن مواجه است، گفت: آمریکا در حال حاضر با مشکل جدی مواجه است که قبلا وجود نداشته است. بایدن و دموکرات های چپ افراطی (سوسیالیست) باعث تورم گسترده در کشور شدند و مالیات های سنگینی را بر مردم تحمیل کردند.

رئیس جمهور پیشین آمریکا به دوران تصدی خود در کاخ سفید مباهات کرد و افزود: دولت من بزرگترین کاهش مالیات را به مردم آمریکا داد، اما آنها می خواهند نرخ مالیات سر به فلک بکشد. این تنها بخشی از اقدامات آنهاست. دموکرات ها مقررات فلج کننده ای وضع کرده اند، بخش انرژی آمریکا را فلج کرده اند، مرزها را باز کرده اند و به جنایات خشونت آمیز در این کشور دامن زده اند.

وی با اشاره به نتایج انتخابات میان دوره ای کنگره که با پیروزی جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان همراه بود، تاکید کرد: بایدن و دموکرات ها کشور ما را نابود می کنند. شکست آنها در انتخابات میان دوره ای حیاتی بود. انتخابات 2022 پایان نیست، بلکه آغاز مبارزه برای نجات کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید