جمهوری اسلامی از مردم فلسطین برای احقاق حقوقشان حمایت می کند


ساعت: 18:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1889078

رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: جهاد اسلامی فلسطین یکی از موثرترین حرکت های مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس و همچنین جمهوری اسلامی است. و از مردم فلسطین برای استیفای حقوق خود حمایت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدبکر قالیباف رئیس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 28 مردادماه) در گفتگوی تلفنی با زیاد نخله دبیرکل جنبش اسلامی فلسطین پیروزی اخیر مقاومت اسلامی مردم فلسطین در نبرد را تبریک گفت. علیه رژیم اشغالگر قدس گفت: جمهوری اسلامی ایران تحت هر شرایطی و با تمام توان در کنار ملت فلسطین و مقاومت اسلامی فلسطین ایستاده است.

کلیباف با ابراز تأسف و تاسف از شهادت فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: جهاد اسلامی فلسطین یکی از مؤثرترین حرکت های مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس است. اورشلیم که نقش مهمی در مخالفت با این حالت دارد.

در ادامه این گفتگو رئیس شورای اسلامی ایران بار دیگر بر حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق خود در آزادی در سرزمین های اشغالی تاکید کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین: جهاد اسلامی این توانایی را دارد که در جنگ های طولانی مدت مقاومت کند و ضربات سنگینی به رژیم اشغالگر وارد کند.

زیاد نخله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از حمایت مستمر شورای اسلامی و قالیباف از مبارزات مردم فلسطین قدردانی کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در نبرد اخیر با جنبش جهاد اسلامی، مجبور به درخواست آتش بس و قبول شروط جهاد اسلامی شد.

وی دستاورد بزرگ نبرد اخیر را برای اتحاد گروه های مقاومت در داخل و خارج فلسطین علیه رژیم اشغالگر دانست و گفت: جهاد اسلامی فلسطین در نبرد اخیر نشان داد که می تواند در یک نبرد بزرگ و طولانی مقاومت کند. مدت جنگ با رژیم اشغالگر و به آرامی به آنها ضربه زد

وی افزود: موشک های مقاومت در عمق سرزمین های اشغالی به این رژیم اشغالگر اصابت کرد.

زیاد نخاله در پایان بار دیگر از حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید