جمهوری اسلامی اژدهای هفت سر استکبار را دفع کرده است

روز جدید رهبر انقلاب اسلامی در دیدار حاضران در مجمع جهانی اهل بیت(ع) تأکید کردند که جمهوری اسلامی با الهام از اهل بیت اژدهای هفت سر استکبار را دفع کرده است. و پیشرفته

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) و میهمانان شرکت کننده در هفتمین کنگره این مجلس، عظمت و محبوبیت را بر شمردند. اهل بیت در جهان اسلام بی نظیر هستند و تاکید می کنند: جمهوری اسلامی به عنوان پرچم برافراشته اهل بیت در برابر نظام حاکم بر این باور است که در جهان اسلام و تنها خط انحصاری و واقعی، مرزبندی جهان اسلام با جبهه جهانی کفر و استکبار است.

حضرت آیت الله خامنه ای مجمع جهانی اهل بیت را به بهره گیری از عظمت و محبوبیت اهل بیت در جهان اسلام توصیه اکید کردند و افزودند: مجلس باید پایگاه و محل الهام همه مسلمانان و ارواح علاقه مند باشد. در معارف اهل بیت و به گونه ای عمل می کند که زینت اهل بیت شود.

رهبر انقلاب، تربیت اهل بیت را مجموعه کاملی از همه نیازهای مختلف مردم و جوامع بشری خواندند و گفتند: جوامع اسلامی امروز به همه ابعاد تربیت اهل بیت نیاز جدی دارند. مجمع جهانی باید با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب و با استفاده از روش‌های صحیح و ابزار مؤثر، این وظیفه سنگین را انجام دهد.

وی با اشاره به پرچم برافراشته نظام جمهوری اسلامی در برابر نظام استکباری، افزود: پیروان اهل بیت و شیعیان جهان مفتخرند که نظام اسلامی از سینه خود در برابر اژدهای هفت سر مستبد دفاع کرده است. نظام و به اعتراف خود مستکبران بسیاری از نقشه های آنها را شکست داده است.

رهبر انقلاب رمز تزلزل ناپذیر جمهوری اسلامی را مایه الهام اهل بیت دانستند و افزودند: این ستارگان درخشان با دانش نظری و روش عملی خود به ما آموختند که چگونه با تفکر و پیروی راه اسلام عزیز را طی کنیم. قرآن.
حضرت آیت الله خامنه ای پرچم جمهوری اسلامی را پرچم عدالت و معنویت خواندند و گفتند: بدیهی و طبیعی است که دنیای سلطه که باورها و اعمالش متکی بر مادیات و پول و قدرت است، با این امر به ستیز و دشمنی برخواهد خاست. پرچم.

وی آمریکا را در خط مقدم استکبار خواند و افزود: امام بزرگوار با الهام از قرآن به همه آموختند که مرزهای غیرواقعی بین جوامع اسلامی را کنار بگذارند و تنها یک خط جدایی را بپذیرند که آن هم مرزبندی جهان اسلام است. کفر و تکبر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: بر اساس این اعتقاد عمیق، حمایت از فلسطین از همان روزهای ابتدایی در دستور کار انقلاب اسلامی قرار گرفت و امام با تمام توان پشت سر مسئله فلسطین ایستاد و جمهوری اسلامی امروز همچنان بر همین سیاست استوار است. هندسه امام راحل عظیم الشعان. کار می کند و در آینده به آن وفادار خواهد ماند.

وی همدلی بی‌نظیری که در بین ملت‌های سراسر جهان اسلام با ملت ایران وجود دارد، ناشی از پایبندی ملت ایران به راهبرد امام (ره) یعنی نفی خطوط مذهبی، فرقه‌ای و نژادی در جهان اسلام است. در این مورد اساساً ما همیشه همه کشورهای اسلامی را نادیده می گیریم. ما خواستار مسائلی مانند «شیعه و سنی»، «عربی و عجم» و دیگر خطوط جداکننده و اقدام بر اساس اصول و مبانی هستیم.

رهبر انقلاب، تشویق ملت های دیگر به مقابله با مزاحمت ها را دلیل خشم نظام و دشمنی آنها دانستند و گفتند: خنثی سازی نقشه های جنایتکارانه آمریکا در کشورهای مختلف که یکی از نمونه های آن داعش است، باعث تبلیغات متراکم شده است. ایران هراسی و شیعه هراسی و متهم کردن ایران به دخالت در سایر کشورها.
وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در کشورهای دیگر دخالت نمی کند، اتهامات حاکمان را ناتوانی در جلوگیری از پیشرفت چشمگیر نظام اسلامی دانست و افزود: البته همه باید هوشیار سیاست های استکبار بوده و با آن مخالفت کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سیاست کنونی استکبار را در ایجاد اختلاف و خطوط جدایی غیرواقعی در جهان اسلام برشمردند و گفتند: دامن زدن به جنگ بین شیعه و سنی، عرب و عجم، شیعه علیه شیعه و سنی با سنی، یعنی جنگ افروزی و جنگ افروزی بین شیعه و سنی. اکنون در برخی کشورها مشاهده می شود که سیاست شیطان بزرگ آمریکاست که باید در مقابل آن مراقب بود.

وی با اشاره به اینکه پیروان اهل بیت باید پرچمدار همبستگی و هم افزایی باشند، افزود: همانطور که از روز اول گفتیم تشکیل مجمع جهانی اهل بیت به معنای رویارویی و دشمنی با غیر اهل بیت نیست. شیعه و از ابتدا همراه برادران غیر شیعه بودیم که راه درست را رفته اند.

رهبر انقلاب در پاسخ به این سوال که آیا توانایی مقابله با درگیری های دشمنان جهان اسلام را دارد، گفتند: قطعا با توجه به قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری، توانایی توقف و دفع استکبار وجود دارد. . از جهان اسلام

وی «حقایق و معارف اسلامی، توکل به خدا، نگاه امیدوارانه به تاریخ، مشکل مهدویت» را از جمله امکانات نرم افزاری جهان اسلام برشمرد و به بن بست های فکری غرب و نظام لیبرال دموکراسی اشاره کرد وی افزود: البته در عرصه سخت افزاری، استکبار با استعمار و استفاده از امکانات جهان اسلام و استفاده از انواع ترفندها افزایش یافته است، اما فرصت های طبیعی جهان اسلام برای پیشرفت به حدی است که اهمیت مثلاً نفت و گاز امروزه برای همه آشکارتر شده است.

حضرت آیت الله خامنه ای شکوفایی توانمندی ها را در گرو عزم راسخ، شناخت دشمن، رهنمودهایی همچون رهنمودهای امام بزرگوار و ترک انفعال دانستند و گفتند: امروز جمهوری اسلامی به عنوان الگو و واقعیت زنده توانسته است. برای نشان دادن استقامت در برابر همه اقدامات و حملات خصمانه این نهال تازه روییده را به درختی کهنسال تبدیل کنید. البته هدف الگو بودن تقلید از ساختار سیاسی نیست، بلکه پایبندی به مبانی و مبانی امام بزرگوار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آینده جهان اسلام آینده روشنی است و جامعه شیعه می تواند در آن نقش بسزایی داشته باشد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گزارشی از هفتمین اجلاس مجمع عمومی این مجمع که با حضور حضور شخصیت هایی از ۱۱۷ کشور جهان و با شعار «اهل بیت(ع)، محور عقلانیت، عدالت و کرامت».

دیدگاهتان را بنویسید