جنایتکار جدید فوتبال ایران؟ فتح الله زاده به دنبال شماره تلفن لژیونر پرسپولیس است

جنایتکار جدید فوتبال ایران؟  فتح الله زاده به دنبال شماره تلفن لژیونر پرسپولیس است

اگرچه استقلال در این فصل مهاجمان زیادی دارد اما آمار گلزنی این بازیکنان چندان راضی کننده نیست و همین موضوع باعث شده تا کادرفنی و مدیران این باشگاه به فکر خرید یک مهاجم و یک گلزن شش امتیازی باشند.

یکی از این مهاجمان علی علیپور است که در آخرین بازی تیمش مقابل ویتوریا گیمارش دو گل به ثمر رساند که یکی از آنها توسط VAR مردود اعلام شد. اما ژیل ویسنته لژیونر ایرانی در دقیقه 40 این دیدار به گل رسید و یکی از بهترین بازیکنان تیمش در پیروزی مقابل حریف بود.

در خبرها آمده بود که رضا درویش، مدیرعامل باشگاه اعلام کرده است که حاضر است هر کدام از گزینه های مورد نظر سرمربی را از بین بازیکنان داخلی بیاورد، اما منابع ارزی لازم برای خرید گزینه های احتمالی را ندارد.

بنابراین اگر یحیی تصمیم دارد بازیکنانی مانند شهاب زاهدی یا علی علیپور را به پرسپولیس بازگرداند، باید برای رضایت نامه باشگاه خود اقدام کنند، در غیر این صورت باشگاه در این مرحله از فصل نمی تواند آنها را جذب کند.

انتشار این خبر و همچنین پرداخت نشدن طلب حدود یک میلیارد تومانی علی علیپور از باشگاه پرسپولیس باعث عصبانیت این مهاجم از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد.

از سوی دیگر، علی فتح الله زاده که در فصل نقل و انتقالات و خریدهای پرمخاطب کارشناس انفجار بمب است، بدش نمی آید از این فرصت غیرمنتظره (!) استفاده کند و با یک سنگ دو پرنده را بزند. تقویت خط حمله استقلال و آبی پوش شدن بازیکن پرسپولیس!

بر این اساس مدیرعامل استقلال با گرفتن رضایت نامه از باشگاه ژیل ویسنته اقدام به آبی پوشاندن مهاجم 75 گل پرسپولیس کرد.

علی فتح الله زاده حتی به نزدیکان علی علیپور اطمینان داد که حاضر است برای خرید و رضایت نامه این مهاجم سرشناس حتی به پرتغال سفر کند!

در عین حال پرسپولیسی ها نیز با کمبود شدید گلزن مواجه هستند و هفته هاست که به دنبال جانشینی برای یورگن لوکادیا هستند اما هنوز بازیکن مناسبی پیدا نکرده اند. اما به طور غیرمستقیم برای علی علیپور پیام داده شده که اگر می خواهد به پرسپولیس برگردد باید از خود ژیل ویسنته رضایت نامه اش را بگیرد!

دیدگاهتان را بنویسید