جنایت خونین در یک مهمانی شبانه

گشت کلانتری با رسیدن به محل درگیری با جسد خون آلود مردی 35 ساله که در وسط باغ روی زمین افتاده بود مواجه شدند.
فرهاد خیلی زود به بیمارستان منتقل شد اما شدت خونریزی به حدی بود که پس از چند ساعت فرهاد فوت کرد و پس از مرگ او بازپرس قتل برای بررسی این پرونده در محل جنایت حاضر شد.
تحقیقات اولیه کارآگاهان زبده شهریار نشان داد فرهاد در جریان نزاع مستی در خانه باغ با ضربات چاقو کشته شده است.
دستگیری قاتل فراری
عامل جنایت که بلافاصله از صحنه خونین شب متواری شده بود، طولی نکشید که توسط ماموران پلیس شناسایی شد.
همزمان با دستگیری سالار، چند نفر دیگر به نام های فرید، پدرام، فرشاد واسیمک به دلیل شرکت در نزاع دسته جمعی دستگیر شدند.
گره گوردین
سالار که مدعی بود سهیل در بازجویی فرهاد را زده است، خود را بی گناه دانست. سهیل آخرین نفری بود که در این پرونده فرار کرد و در حل پرونده با چالش مواجه شد. با تلاش پلیس در نهایت این مرد وارد عملیات شد که فراستانی شناسایی و دستگیر شد.
با دستگیری سهیل بود که تحقیقات کارآگاهان باند جنایی شهریار به ثمر نشست و مشخص شد سالار خود مقتول را زده است.
در بازجویی های مجدد، سالار مدعی شد که ما به یک مهمانی شبانه در یکی از ویلاهای شهریار دعوت شده بودیم و بر سر یکسری حرف های بیهوده و کینه های قدیمی بین دوستانم، درگیری بین ما درگرفت. من و سایر دوستانم چاقو داشتم. در درگیری برای دفاع از خود به فرهاد ضربه زدم اما هرگز فکر نمی کردم ضربه من باعث مرگ او شود و بعد از من یک نفر دیگر او را با چاقو زد.
پس از آخرین اعترافات سالار، این پرونده نیز از سوی پلیس مختومه اعلام شده و عامل جنایت و 5 متهم دیگر به دلیل شرکت در نزاع دسته جمعی راهی دادگاه شده و به زودی محاکمه خواهند شد.
رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در این خصوص با بیان اینکه مصرف مشروبات الکلی بر فعالیت ذهنی جوانان تأثیر بدی دارد، گفت: یکی از مهم ترین آسیب های مصرف مشروبات الکلی خشونت است. که متاسفانه در این درگیری های خشونت بار شاهد جنایات خونین هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید