قتل در مهمانی شبانه

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی در شمال تهران به جرم قتل جوان 28 ساله خبر داد و گفت: قاتل و مقتول در حین حضور در یک پارتی شبانه با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که منجر به آدم کشی.

به گزارش خبرگزاری موج


کارآگاه ارشد علی ولی پور گدرزی، چ پلیس اداره کل آگاهی تهران با استناد به این مطلب گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر مرگ مشکوک جوانی 28 ساله به نام «محسن»، موضوع در دستور کار تیم زبده کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: در بررسی های اولیه جراحات عمیقی در سمت چپ قفسه سینه متوفی مشاهده شد که کارآگاهان را بر آن داشت تا با فرضیه قتل به موضوع نگاه کرده و موضوع را به گونه ای متفاوت بررسی کنند.

وی افزود: در تحقیقات بعدی مشخص شد متوفی به دلیل مداخله در نزاع و حفظ جان یک دختر نوجوان مورد تعرض فردی متخلف قرار گرفته و بر اثر جراحات وارده به شهادت رسیده است.

سردار گودرزی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، دختری که در درگیری مذکور حضور داشت شناسایی و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد. فردی که حالت عادی ندارد وارد درگیری لفظی می شود سپس مقتول که طرف بود با وی درگیر می شود و پس از دقایقی درگیری لفظی درگیری رخ می دهد که قاتل با چاقو به مقتول می زند. به سینه ضربه زد و فرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان وی: متعاقبا مخفیگاه قاتل شناسایی و پس از مراقبت های شبانه روزی قاتل در مخفیگاهش دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد که در جریان در بازجویی اولیه صریحاً به ارتکاب قتل اعتراف و اعتراف به دعوای وی با دختری بود که با مقتول درگیر شد و در یک لحظه او را با چاقو زد.

این مقام انتظامی در نهایت خاطرنشان کرد: متهم با دارا بودن قرار قانونی از مراجع قضایی مرتکب جرم شده است. آدم کشی او را عمدا به زندان آوردند.



آیا این خبر مفید بود؟