جنایت صبح زود در گردنه معروف غرب تهران

ساعت 4 بامداد امروز یکشنبه 27 تیرماه، صدای درگیری مرگبار سه جوان در یکی از پاساژهای معروف غرب تهران واقع در خیابان گل افشان، سکوت شبانه یک محله را شکست. و خیلی زود جنایت هولناکی توسط حراست این مرکز خرید با تماس با کلانتری رخ داد 134 شهرک قدس گزارش شد.

قاضی وحید ناصری با اعلام این خبر؛ بازپرس ویژه شعبه چهارم دادسرای جنایی به همراه تیم بازرسی صحنه جرم با رها شدن پای خود در آب میوه فروشی در پاساژ مورد نظر با جسد خون آلود پسر 17 ساله ای مواجه شدند که با ضربات چاقو کشته شده بود.

در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول، برادرش و قاتل که همگی اهل افغانستان هستند، در این آب میوه فروشی به عنوان کارگر مشغول به کار بودند که ناگهان با یکدیگر درگیر شدند و پس از این جنایت هولناک، قاتل توسط نیروهای امنیتی کشته شد. سایر کارگران پاساژ در شب .، در آنجا استراحت می کنند، آن زمین است.

به این ترتیب این جنایتکار موضوع تحقیقات قرار گرفت و به قاضی جنایی گفت: چند روز پیش زمانی که در مغازه خواب بودم مقتول و برادرش به من حمله کردند و فیلم سیاه گرفتند که با آنها درگیر شدم.

متهم پرونده در ادامه مدعی شد: شب حادثه مقتول و برادرش قصد داشتند در آبمیوه فروشی فورشی از من اخاذی کنند و به این بهانه با هم درگیر شدیم. و من همکارم را با چاقو کشتم.

امدادگران اورژانس که همزمان با تیم جنایی در محل حاضر شدند، قاتل را که از ناحیه بازو با چاقو اصابت کرده بود و برادر مقتول را که از ناحیه شکم ضربه چاقو خورده بود را برای مداوا به نزدیکترین بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش تسنیم، بنا به دستور قاضی شعبه چهارم بازپرسی وحید ناصری، جسد مقتول برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و متهم پس از مداوا در اختیار اداره دهم آگاهی قرار گرفت. در بیمارستان برای روشن شدن جنبه های پنهان پرونده.

دیدگاهتان را بنویسید