جنایت صهیونیست ها بی پاسخ نخواهد ماند


ساعت: 14:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814525

وی با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی و شهادت دو تن از مدافعان حرم، تاکید کرد: محور مقاومت و دلاوران مدافع حرم این گونه جنایات را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد باکر کلیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای شهادت دو تن از پاسداران مدافع حرم را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

بار دیگر شهیدان احسان کربلایی، پور و مرتضی سعیدنژاد در اقدامی وحشیانه و حمله موشکی به حومه دمشق توسط دشمنان قسم خورده و تا دندان امت اسلامی به شهادت رسیدند.

این دشمنان کردل همواره با ارتکاب این اعمال جنایتکارانه برخاسته از خوی تجاوزگری، اشغالگری و ترور که تاکنون تحقیر شده و ناموفق بوده است، سعی در تضعیف اراده قوی مجاهدان غیور مقاومت و جهاد اسلامی داشته اند.

بی شک قصاص سنگین و پاداش سنگین این جنایات در انتظار اقدامات تروریستی و ضد انسانی خواهد بود و محور مقاومت و دلیر مدافعان حرم این گونه جنایات را بی پاسخ نخواهند گذاشت.


ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه اللهالاعظم ارواحنالهالفدا، ملت شریف ایران، همرزمان این عزیزان در سپاه پاسداران، دوستان و خانواده معزز شهیدان و آرزوی علو درجات و همجواری با ارواح طیبه شهدای سرافراز، رجا واثق دارم که این مجاهدتها را نصرت الهی می کنند. این شکست و نابودی کامل دشمنان اسلام و اهل بیت علیهم السلام خواهد بود.

محمد باقر گالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید