توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی قطعا بی پاسخ نخواهد ماند/ ارائه الگو و تجربه کنگره استان مرکزی سایر استان ها


ساعت: 21:45
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842164

کریمی گفت: کشته شدن شهید «صیاد خدایی» توسط دشمنان که نشان از عجز و ناتوانی دشمنان در برابر اقتدار انقلاب اسلامی دارد، قطعاً بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در نشست کنگره ملی با موضوع نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی اظهار داشت: دستاوردهای بسیاری ایجاد کرد و از این رو است. لازم است حماسه هایی مانند فتح خرمشهر به خوبی برای جوانان تبیین شود.

وی با اشاره به شهادت سردار سرتیپ دوم صیاد هدی گفت: شهید صیاد هدی از رزمندگان مدافع حرم عمر پربرکت خود با اخلاص، گمنامی و مبارزه برای امنیت و ارزش های اسلامی عمر خود را سپری کرد. مخالفت با اقتدار انقلاب اسلامی قطعا بی پاسخ نخواهد ماند.

کریمی افزود: ملت ایران در 43 سال گذشته به دلیل سختی ها، تهدیدها و تحریم های مردانه، بزرگترین فرصت ها را دریافت کرده و میدان جنگ را به میدان جهاد تبدیل کرده است.

وی گفت: مردم با اتکا به آموزه های قرآنی و عنایات ولایت فقیه همواره بر دشمنان صحنه و الگوی مقاومت 43 سال گذشته و الگوی ملت ایران غلبه کرده اند. مرحله دوم خودکفایی و سنجش است.»

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به شهادت احسان قدمیگی از نخبگان صنعت دفاعی گفت: و سربلندی به کشور اقتدار که یاد و خاطره این دو شهید عزیز را گرامی می داریم.

وی یکی از مطالبات برتر مقام معظم رهبری را شمارش گنجینه دفاعی جهان و نهادینه سازی آن دانست و افزود: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی در 7 سال گذشته اقدامات و زیرساخت های خوبی انجام شده است. . .” ستاد کنگره در گام دوم با قوت به کار خود ادامه می دهد.

کریمی ادامه داد: عمده فعالیت کنگره بر این مبحث بود که مشخص شود جلسات تخصصی در این راستا برگزار شد به گونه ای که در گام اول 19 جلسه برگزار شد و در گام دوم فعالیت های تخصصی جلسات ادامه یافت.

وی افزود: ظرفیت موثر و مشارکت مردمی، مشارکت و مشارکت میدانی جوانان، هم افزایی درون استانی و تکیه بر ظرفیت و توان داخلی از ویژگی های مهم کنگره در گام اول است که در گام دوم باید تقویت شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه کنگره شهدای استان مرکزی در اولین گام مقام اول را در کشور کسب کرد و در بسیاری از عرصه های مهم الگوهای موفقی را ارائه کرد و امروز نیز تجربیات خود را به استان های دیگر منتقل کرد، گفت: این کنگره در سال 1380 به عنوان نماینده ایثارگر استان مرکزی برگزار شد. با حضور اعضای کنگره شهدای استان آغاز فصل جدیدی در عرصه ایثار و شهادت است و همه باید در راستای اجرای منویات آنها گام برداریم چرا که کنگره شهدا متعلق به مردم استان است. برای توضیح این نقش.

وی با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه کنگره گفت: دستور کار دومین نشست تخصصی نشان دهنده کار کارگروه های ستاد کنگره و اهمیت تبیین نقش اقشار مختلف در حراست مقدس است. تعاونی ها و سنگ تراشان بدون سنگر در دستور کار قرار دارد.

سردار کریمی با اشاره به برگزاری دومین جلسه همیاری گفت: نقش تعاون در دفاع مقدس بسیار مهم است چرا که در این شرایط همواره یار و یاور سربازان و خانواده های آنان بوده و روحیه تعاون و همیاری روحیه همکاری داشته است. در کار آنها بسیار تأثیر گذاشت. «ضرورت مهم است و جوانان باید در کنار سربازان و جانبازان این مأموریت مهم را به خوبی انجام دهند.

وی افزود: راه اندازی یک حرکت رسمی تحت عنوان هر خدمت به نام یک شهید از مهمترین اقدامات کنگره شهدای استان است. در سال 1400 بیش از 450 پروژه برای محرومیت زدایی یعنی. امسال بیش از 110 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی به بهره برداری رسیده و حرکت خدمات رسانی با قوت ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم و ولی نعمتان یکی از رویکردهای کنگره شهدای استان مرکزی در گام دوم است که از دیگر فعالیت های تبیینی و تبلیغی انجام می شود. زیرا معتقدیم یکی از مهمترین مولفه های زندگی شهدا خدمت به مردم و حل مشکلات است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید