جنبش اصلاحات با کلیدواژه «مهسا امینی» به دستور بی بی سی به زیر کشیدن


ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898241

مأموریت Riot Leaders برای حفاظت از ناموس صادر شد.

شایعه پراکنده بی بی سی فارسی و دیگر شبکه های ضد انقلاب به گونه ای که جدا از انحراف افکار عمومی، نظام را در بین مردم تضعیف کردند و اصلاح طلبان تحت عنوان مدافع ناموس، ماموریت جدیدی برای تخریب نظام را آغاز کردند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ ماجرای مهسا امینی در حالی در رسانه های ضد انقلاب و بیگانه منتشر شد که در آستانه اربعین حسینی بود تا این معضل در کشور همراه با شایعات پیرامون عراق برجسته شود و حماسه بزرگ اربعین حسینی کمتر به چشم بیاید.

شایعه گسترده بی‌بی‌سی فارسی و دیگر شبکه‌های ضد انقلاب به گونه‌ای است که جدای از انحراف افکار عمومی، باعث تضعیف نظام در بین مردم و برخی در خارج از کشور خط رسانه‌های ضد انقلاب را دنبال می‌کنند.

مردم ایران که از این شایعات و دروغ‌های مکرر ضد انقلابیون خارجی و اصلاح‌طلبان داخلی آگاهی کامل دارند، دست به بازی‌های سیاسی نرفتند، اما راه مردم و ضدانقلاب در جمهوری اسلامی ایران همیشه بوده است. جدا شده و هرگز در آرامش نبوده است.

در این حادثه اصلاح طلبان گوش‌شنوای رسانه‌های بیگانه به سرعت نسبت به نظام و نهادهای انقلابی به‌ویژه گشت‌های هدف‌گیری و پلیس واکنش نشان دادند و در صفحات شخصی خود در اینستاگرام و توییتر، تمام تلاش یک تشکل سخت است. .


6cdfcdb6 8c03 4c88 88f4 a789bff842f5 خبر خاکستری

لیدرهای فتنه 88 کلاه نمدی خود را در کمترین زمان بر سر گذاشتند تا بتوانند موج سواری کنند. از خاتمی که عامل اصلی همه قیام های جمهوری اسلامی ایران است تا رهبران جریان اصلاحات مانند غلامحسین کرباسکی، عباس آخوندی و افراد مشهوری چون علی کریمی، توهین های خود را علیه کشور منتشر کردند. چندمین بار به بهانه درگذشت مهسا امینی.

این سوء استفاده کنندگان تا آنجا پیش رفته اند که جریان منافقین، سلطنت طلبان، سعودی ها و اسرائیلی ها به همراه برخی از جریان اصلاحات و سلبریتی ها با نشر اکاذیب نسبت به این واقعه، احساسات را برافروخته کرده اند و اکنون با بیان اینکه باید تیشه را از ریشه ببریم. به بهانه حجاب این تصمیم قرآن است، به سوزاندن قرآن روی آورده اند!

یقیناً شیعه و سنی با هوشیاری در برابر این قیام و مقابله با اهانت های دردناک به قرآن و مسلمین از رسیدن به اهداف این جریان مشکوک جلوگیری خواهند کرد!

برخی افراد مشهور مانند علی کریمی و موسسی علی نژاد ویدئویی از لحظه خداحافظی از بیمارستان منتشر کردند. با انتشار این کلیپ احساسات مردم جریحه دار شد و سپس به راحتی آن را اشتباه اعلام کردند.


1a52a964 0bf5 4da7 80cd 6e36ca1e0f17 خبر خاکستری

بسیاری از این قبیل افراد بدون تحقیق و در مسیر ضدانقلاب ها در فضای مجازی اراجیف مشاهده شدند و برخی افراد که شرایط بوشهری را نداشتند داستان نوشتند.


8b072ed8 77bd 4709 9d47 375861d9cc9e خبر خاکستری

برخی از فعالان فضای مجازی که همیشه با تحلیل و تحلیل پست می گذارند و بر اساس واقعیات و اقدامات کارشناسی شده در استان بوشهر داستان می سازند همراه با رژیم مطالبی را منتشر می کنند که جای تقدیر دارد و این افراد همیشه در کار نظام و انقلاب هستند.


88a3a2ed 6235 48f7 9e0a 085b82aa3bb9 خبر خاکستری


اما واقعیت ماجرا با انتشار بیانیه ای از سوی ناجا پذیرفته شد و خانواده وی بر اساس مستندات پلیس دلیل اصلی آن هستند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران «در خصوص وضعیت نامناسب یک زن در مقر پلیس» اعلام کرد: خانمی برای توضیح و آموزش به یکی از کلانتری های تهران معرفی شد که ناگهان در جمع افراد دیگر دچار عارضه قلبی شد. معرفی شده.

بیانیه پلیس تهران ادامه داد: این زن بلافاصله با کمک پلیس و اورژانس به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار دارد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران ضمن رد برخی اخبار و ادعاهای رسانه های معاند در خصوص این حادثه، گفت: مستندات مربوطه در اختیار پلیس است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.


da461514 a3e4 4207 9b88 8782797dc3ec خبر خاکستری

طبق عرف جامعه پس از وقوع حادثه تا زمان بررسی و مشخص شدن علت اصلی، اداره مربوطه بیانیه ای صادر می کند و پس از بررسی کامل و ابعاد مختلف، نتیجه نهایی به صورت رسمی اعلام می شود.

با انتشار بیانیه حجت، منتقدان و حامیان موضوع باید منتظر نتیجه نهایی باشند، اما همچنان بسیاری از اصلاح طلبان تندرو که عامل اصلی ناهنجاری های موجود در جامعه هستند، با تحریف حقیقت سعی در موج سواری دارند.

همچنین برخی از کاریکاتوریست‌های اصلاح‌طلب که اغلب قلم‌هایشان در بحران‌های منفی بار می‌شود، همچنان می‌خوابند و راه بی‌بی‌سی را می‌روند، زیرا کینه‌ها را به آسیاب دشمن انداخته‌اند و آینده کسب‌وکار را در تاریخ ضد انقلاب خود رقم زده‌اند. این افراد گوش به فرمان شبکه های اپوزیسیون و ضد انقلاب هستند و به باطن توجهی ندارند.


08fb5d4b 9220 4466 a390 6a8c8a091bd3 خبر خاکستری

عصر دیروز مراسم تشییع پیکر مهسا امینی در شهرستان سکز برگزار شد.


8331d0b6 6474 4f1c aa08 a03ff83fcf1f خبر خاکستری

در این مراسم استاندار کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و بهزاد رحیمی نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در شورای اسلامی شهر حضور داشتند.

پس از پایان مراسم تشییع، مسئولان استانی با حضور در منزل مرحومه مهسا امینی ضمن ابراز همدردی با خانواده وی، بر پیگیری موضوع از طرق قانونی تاکید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید