جهانگیری کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است

کمال الدین پیرموذن در گفت وگو با ایرانا از حضور و کاندیداتوری برخی از چهره های اصلاح طلب در انتخابات 1402 خبر داد و گفت: «سید فرید موسوی» نماینده چندین دوره مجلس و نماینده سابق فراکسیون امید «محمدبکر نوبخت». معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان. برنامه و بودجه در دولت یازدهم و دوازدهم، جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و کارگری در دولت قبل و سید محسن علوی نماینده سابق مجلس از جمله این افراد هستند. در انتخابات دوازدهم و مجلس ثبت نام کردند.
وی اعلام کرد: همچنین از «اسحق جهانگیری» برای ثبت نام در انتخابات مجلس خواسته شد که وی اظهار داشت: من یک فرد اجرایی هستم، از سوی دیگر قصد دارم برای انتخابات ریاست جمهوری 1404 ثبت نام کنم و به همین دلیل در «ثبت نام نمی کنم. انتخابات مجلس».
این فعال سیاسی در عین حال اعلام کرد: طی پیگیری هایی که داشتم صلاحیت مسعود بیزیکیان در تحقیقات شورای نگهبان نیز تایید شد.
پیرموذن همچنین از تشکیل مجمع اصلاح طلبان از اقوام مختلف ایرانی به منظور هماهنگی بیشتر خبر داد و اظهار داشت: این مجمع به منظور هماهنگی و وحدت و انسجام بین نامزدهای اصلاح طلب مجلس دوازدهم و در آن نامزدها تشکیل شده است. برای انتخابات پارلمانی از اقوام مختلف، کرد، ترک و… هستند.
وی با بیان اینکه ما اصلاح طلبان هدف خود را کسب 170 کرسی در مجلس دوازدهم به تنهایی یا با ائتلاف با اعتدال گرایان عنوان کرده ایم، تاکید کرد: اگر اصلاح طلبان در مجلس دوازدهم کاندیدا داشته باشند، دیگر ائتلاف نخواهیم کرد، اما در غیر این صورت در این مجلس. در صورت ائتلاف با میانه روها برای کسب 170 کرسی. این فعال سیاسی ضمن انتقاد از عملکرد مجلس یازدهم نیز اظهار داشت: مجلس حاضر با بررسی و بررسی به دنبال تحمیل مدیران مورد نظر خود به دولت است!