جواد ختانی از همه جهات می خندد!

پس از انتشار این قسمت از برنامه، جواد کاظمیان بازیکن سابق و ملی پوش پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام و به تمسخر کیانی درباره او گفت که هر کانالی که باز می کنی کیانی را نشان می دهد. البته این بی دلیل نیست زیرا خبانی یکی از محبوب ترین چهره های ایران طی یک ماه گذشته بوده است.

زوج او و خداداد در جام ملت های آسیا و در برنامه شبکه ورزش با وجود اختلافات و درگیری های مکرر، شیمی جالبی داشتند و صحبت هایشان به طرز عجیبی مورد توجه مخاطبان مجازی قرار گرفت.

این دور جدیدی از فعالیت های خیابانی است که به عنوان یک مجری کارکشته و اغلب محافظه کار ظاهر شد، اما اخیراً به دلیل تفسیرهای اغلب انتقادی خود توجه بیشتری را به خود جلب کرده است.

این عکسی از پشت صحنه آخرین ویژه برنامه جام ملت های آسیا در شبکه ورزش است که در آن حیانی با محمود فخری و سعید الهاوی مربیان شاغل در فوتبال ایران دو دعوای مسالمت آمیز داشت و البته سعی می کرد آنها را آرام کند. به سبک خودت

جواد ختانی از همه جهات می خندد!

جالب اینجاست که او پس از بیش از 30 سال فعالیت خیابانی در عرصه تلویزیون، قصد بازنشستگی ندارد و بر شعار قدیمی خود تاکید می کند که وقت گزارش و تحلیل فرا رسیده است. به نظر می رسد با موفقیت برنامه فعلی باید شاهد حضور او در تورنمنت های پیش رو باشیم.