بسیج به عنوان یک نهاد مردمی باید در جهات مختلف تقویت شود/دشمن به دنبال تفرقه، درگیری و آشوب است.


ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911921

آیت الله مهامی گفت: بسیج یک نهاد مردمی فراگیر است که باید در عرصه های مختلف تقویت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عصرهامون به نقل از آیت الله مصطفی مامامی امام جمعه زاهدان در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه بسیج یادگار ماندگار امام خمینی (ره) و نهادی مردمی است که در بین جامعه و در این نهاد در بین مردم عمق و ریشه دارد، گفت: بسیج نهادی فراگیر است زیرا اقشار مختلف در این نهاد انقلابی و مردمی حضور دارند، بسیج نهاد گسترده ای است که در عرصه های مختلف حضور دارد و در دوران انقلاب نیز نقش ویژه ای ایفا می کند. پاسداری مقدس.بنابراین حضور مردم در جبهه های جنگ هشت ساله دفاع مقدس منجر به پیروزی ایران اسلامی و شکست دشمن شد.

وی افزود: دشمن همواره به دنبال ایجاد فتنه های مختلف در کشور بوده و بسیج در سرکوب این فتنه ها به خوبی عمل کرده است.

امام جمعه زاهدان گفت: بسیج علاوه بر حضور فیزیکی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز برای حفظ جامعه اسلامی و پاسداری از ارزش‌های اسلامی حضور دارد، بنابراین بسیج را باید از دیدگاه‌های فکری، اقتصادی، اجتماعی، بینش‌ها، اخلاقیات و ابعاد مختلف نگریست. انگیزه الهی با توجه به آموزش مهارت های رزمی یا فرهنگی در این امر تقویت و سرمایه گذاری کنید.

وی تصریح کرد: باید برای تقویت بسیج تلاش کنیم، به ویژه در این دوره که به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمن جنگ ترکیبی را با ما آغاز کرده و از تمام تجربیات گذشته و تجربیات کشورهای دیگر استفاده می کند. این جنگ ترکیبی

به گفته این حقوقدان؛ ما باید مانند دشمن، گروه رزمی ترکیبی علیه دشمن در کشور داشته باشیم و مانند نیروی دفاعی نظامی برای مقابله با توطئه های دشمن در فضای مجازی، نیروهایی حضور داشته باشند و قانون و عدالت را به درستی رعایت کنند.

وی ادامه داد: تلاش دشمن این است که کشور را به آشوب بکشاند، او با انواع بهانه ها به دنبال دشمنی با کشور عزیزمان است، بنابراین همه ما به ویژه مسئولان باید به گونه ای عمل کنیم که بهانه ای برای دشمن نباشد. .
آیت الله مهامی افزود: انتظار ما از مسئولان این است که به شعارها و وعده هایی که داده شده عمل کنند و مردم نتیجه را ببینند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مشکلاتی که در استان پهناورمان به دلیل اختلاف مرزی به وجود آمد نمونه ای از این است که دشمن به دنبال تفرقه، درگیری و هرج و مرج است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید