جو خوب بر اردوی تیم ملی والیبال حاکم است


ساعت: 21:40
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1823009

تمرین ملی والیبال کشورمان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تمرین تیم ملی والیبال ایران با حضور خبرنگاران در فضایی شاداب برگزار شد. تیم ملی که در سال 1400 با چهار اتفاق مهم روبرو خواهد شد، مدتی است تمرینات خود را آغاز کرده است.
ملی پوشان والیبال که در دو گروه به رقابت می پردازند، پس از پایان تمرینات خود به اظهارنظر درباره وضعیت موجود پرداختند.

عطایی: از موسوی استفاده می کنیم، با تولوکیان اختلافی ندارم!

بهروز عطایی آغاز اردوهای تیم ملی والیبال برای رقابت های لیگ ملت ها گفت: اردوهای تیم های ملی از 20 فروردین با حضور 21 بازیکن آغاز شد. در ابتدا سعی کردیم با برنامه های تناسب اندام شروع کنیم. برنامه های تمرینی را از سرمربی لهستانی تیم ملی دریافت کردیم و کم کم فشارها را بیشتر کردیم. این فشار نیز برای آمادگی بیشتر افزایش خواهد یافت. این تیم در مجموع 2-3 بازیکن مصدوم دارد که تحت مداوا هستند.
وی ادامه داد: محارد، صالحی و کریمی مصدومان تیم ملی هستند. آنها در حال حاضر مجروح شده اند و تحت درمان هستند. چند بازیکن هم مصدومیت جزئی دارند و در آینده به ما اضافه خواهند شد. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: لژیونرها میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی و بردیا سعادت هستند که در اردوی تیم های باشگاهی خود حضور دارند. دیشب با هر سه بازیکن صحبت کردم. اگر عبادی پور فردا در پلی آف برنده شود می تواند اواسط اردیبهشت ماه به جمع ما بپیوندد. شریفی و سعادت تا 10 یا 12 روز آینده به لیست بازیکنان دیگر اضافه خواهند شد.
عطایی در خصوص بازی دوستانه با صربستان و استرالیا گفت: 22 و 23 خرداد به مصاف تیم ملی صربستان می رویم. بازی با آنها را لغو کردیم چون در لیگ ملت ها با استرالیا همگروه هستیم. مسابقه با آلمان هم در کانادا هماهنگ شده بود، اما چون شرایط ویزای کانادا سخت بود و باید به ترکیه یا دبی می رفتیم، بازی را لغو کردم. تلاش می کنیم با اسلوونی در صربستان یا برزیل بازی کنیم تا با 3 بازی دوستانه به لیگ ملت ها راه پیدا کنیم.
وی در خصوص زمان اضافه شدن مربیان خارجی تیم ملی به تمرینات گفت: امروز برای هر دو مربی روادید صادر شد. بدنساز لهستانی تا یکی دو روز آینده به جمع ما اضافه می شود. توتولو در اواسط ماه می با ما خواهد بود.
سرمربی تیم ملی والیبال با اشاره به جوانان ایجاد شده در تیم ملی و توقع بالای مردم از والیبال گفت: تلاش می کنیم استانداردهایی را که تعیین کرده ایم و برنامه هایی که فدراسیون دارد ادامه دهیم. وی ادامه داد: تمرکز ما روی المپیک 2024 است نه بازی های لیگ ملت ها، باید بازیکنانی را آماده کنیم که بتوانند به تیم ملی المپیک 2024 کمک کنند؛ البته چند بازیکن غایب هم داریم که در آینده به ما اضافه خواهند شد.
عطایی در خصوص غیبت ستارگانی چون گفور، موسوی و … گفت: نظر من این است که از تمام پتانسیل والیبال استفاده شود. دعوت نکردن از موسوی به این معنا نیست که او در چارچوب فکری ما نیست. اعتقاد من این است که بازیکنان بزرگ باید در مسابقات معتبر بازی کنند نه اینکه بازیکنان را خسته کنند. از موسوی می توان در مسابقات پیشرو و مهمتر استفاده کرد.
وی درباره اینکه شایعاتی مبنی بر وجود اختلافات با تولوکیان وجود دارد، تاکید کرد: تولوکیان دستیار اول من است و هیچ اختلافی با او ندارم!
سرمربی تیم ملی والیبال درباره اهمیت مسابقات لیگ ملت ها گفت: بعد از هر دوره مسابقات رده بندی جدید اعلام می شود اما جایگاه ما برای بازی های المپیک در سال المپیک بسیار مهم است. در شرایط فعلی رتبه بندی خیلی مهم نیست.

اسفندیار: جو خوب بر اردوی تیم ملی والیبال حاکم است

امیرحسین اسفندیار قهرمان تیم ملی والیبال ایران در خصوص شرایط آماده سازی تیم ملی والیبال برای فصل جدید گفت: تیم ملی در حال حاضر ترکیبی از بازیکنان جوان و چند بازیکن قدیمی است. برخی از بازیکنان جوان حتی تجربه حضور در اردوهای ملی را ندارند.

ملی پوش والیبال ایران ادامه داد: زمان زیادی تا شروع لیگ ملت ها باقی نمانده و لژیونرها هنوز به جمع ما اضافه نشده اند. تمرینات سخت را پشت سر می گذاریم.
اسفندیار گفت: جو خوب بر تیم ملی حاکم است و تفاوت سنی و تجربه چندانی در تیم وجود ندارد. همه بازیکنان نیز با کادر فنی تمام ایرانی روابط خوبی دارند.

وادی: ما می توانیم شگفت انگیز باشیم

محمد طاهر وادی پاسور تیم ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: در حال حاضر اردوی تیم ملی ترکیبی از بازیکنان جوان و با انگیزه در کنار بازیکنان با تجربه است. امیدوارم با این ترکیب خوب بازی کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم.
پاسور تیم ملی ایران درباره کادر فنی ایرانی تیم ملی گفت: مربیان خارجی و سابق تیم ملی کمی خونسرد و بی احساس بودند اما الان رابطه خوبی بین همه بازیکنان و کادرفنی برقرار است. احساس می‌کنم می‌توانیم در این فصل یک شگفتی ایجاد کنیم.

میرزادجانپور: فشار تمرینات ما خیلی زیاد است

مجتبی میرزادجانپور جانشین تیم ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین امروز گفت: شرایط بدنی خوبی نداشتیم اما در حال تمرین و آماده سازی هستیم.
وی ادامه داد: بازیکنان جوان و کم تجربه در تیم ملی حضور دارند. امیدوارم بازی به بازی پیش برویم و تجربه کسب کنیم.
میرزادجانپور گفت: در حال حاضر در هر پست حدود 6 بازیکن حضور دارند که همگی با انگیزه هستند و می خواهند توانایی های خود را به سرمربی نشان دهند. فشار تمرین و نشاط بازیکنان بسیار بالاست.
میرزادجانپور در پایان گفت: امیدوارم همه بهتر تمرین کنند، به آنچه استحقاقشان را دارند برسند و پیراهن تیم ملی را به دست آورند.

صالحی: 2 ماه دیگر توپ را لمس می کنم

میثم صالحی در پایان تمرین امروز تیم ملی والیبال گفت: در خصوص شرایط مصدومیتش گفت: 4 ماه از عمل من می گذرد. در این مدت خیلی سخت کار کردم و تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم. فکر می کنم تا 2 ماه دیگر بتوانم با توپ بازی کنم. من باید 10 روز دیگر به ایتالیا بروم تا برنامه های تمرینی جدیدم را بگیرم. امیدوارم تمرینات را با وزنه شروع کنم و کم کم به بازیکنان دیگر اضافه کنم.
وی در خصوص غیبت خود در مسابقات لیگ ملت ها خاطرنشان کرد: تمام تلاشم این است که زودتر به مسابقات برسم اما در این مسیر عجله نمی کنم. باید شانه ام را کامل درمان کنم تا دیگر صدمه نبینم. هدفم کمک به تیم ملی است و امیدوارم به زودی به هدفم برسم.
وی با اشاره به دیدار اسکرابلاتشوف و اولیشتن در مرحله پلی آف پلی آف لهستان گفت: امیدوارم تیم اسکرابلاتشوف با حضور عبادی پور موفق باشد. در کل امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی داشته باشند و مردم از تماشای یک مسابقه زیبا لذت ببرند.

الی: ما مجبور نیستیم فقط به خودمان فکر کنیم

پوریا یلی در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال گفت: خوشحالم امسال با تیمی کار می کنم که قبلا با همه آنها کار کرده ام. من از سال 2015 در کنار این بازیکنان بودم امیدوارم بتوانم نتایج خوبی در تیم ملی کسب کنم.
وی افزود: خوشحالم که امسال چند بازیکن در پست های مختلف دارم. در پست من چهار بازیکن با کیفیت داریم. از آنجایی که تورنمنت های متوالی داریم، ممکن است در این تنش خستگی و مصدومیت رخ دهد، اما خوشبختانه بازیکنان زیادی در پست های مختلف داریم که می توان آنها را تعویض کرد. من نباید فقط به فکر خودم باشم، زیرا این یک مسئله ملی است و همه باید همدل باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید