حال زائران مجروح نجف خوب است/مصدومان فردا ترخیص می شوند


ساعت: 19:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917507

معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با بیان اینکه تصادف امروز اتوبوس زائران ایرانی فوتی نداشت از وضعیت مطلوب سلامت زائران خبر داد و گفت: تعدادی به صورت سرپایی و سرپایی مداوا شدند. فردا از 2 نفر با شکستگی از بیمارستان مرخص می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاروان زائران ایرانی که در حوالی نجف اشرف دچار سانحه شدند، زیر نظر سازمان حج و زیارت در این سفر معنوی حضور یافتند.

بر این اساس سازمان حج و زیارت اطلاعات دقیقی از اسامی و وضعیت این زائران ندارد.

اما مسئولان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر مستقر در نجف اشرف به بیمارستان های محل انتقال زائران کشورمان مراجعه و جویای حال مصدومان حادثه امروز شدند.

به گفته حسین فضلی معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، حادثه تصادف اتوبوس حامل زائران ایرانی امروز تلفات جانی نداشت و خوشبختانه حال عمومی زائران مساعد است.

وی با بیان اینکه 16 مصدوم در بیمارستان عباسیات به صورت سرپایی مداوا شدند، گفت: 2 زائر مجروح ایرانی نیز به بیمارستان شهید صدر منتقل شدند. این افراد در چند نقطه دچار شکستگی شده اند، درمان آنها تحت نظر است و به احتمال زیاد فردا با نظر پزشک مرخص می شوند.

به گزارش فارس، اتوبوس حامل زائران ایرانی امروز در 20 کیلومتری نجف دچار حادثه شد که این کاروان غیرمجاز در خارج از سازمان حج و زیارت تهران را به قصد زیارت ترک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید