حبس طولانی مدت در انتظار علت مرگ مارادونا / عکس

پس از مرگ اسطوره فوتبال آرژانتین، چند روز پس از عمل جراحی وی، مشخص شد که مراقبت‌های کافی و مراقبت‌های ویژه پس از عمل در مرگ کاپیتان سابق آلبی سلسته و در نتیجه تیم پزشکی و پرستاران مارادونا که هشت نفر تحت نظر هستند، دخیل بوده است. سوء ظن .

حبس طولانی مدت در انتظار علت مرگ مارادونا / عکس

دادستان ها این اتهامات را برجسته کرده اند و دادگاهی در آرژانتین قبلاً حکم داده است که این افراد در سال آینده محاکمه خواهند شد. به گفته دادستان پرونده، مرگ مارادونا نتیجه سهل انگاری تیم پزشکی و ناتوانی پرستاران در انجام مراقبت های دقیق پس از عمل بوده است. مارادونا که در 60 سالگی درگذشت، چند روز قبل از مرگش به دلیل لخته شدن خون تحت عمل جراحی مغز قرار گرفت.

حبس طولانی مدت در انتظار علت مرگ مارادونا / عکس

او تحت نظر پزشک شخصی خود لئوپولدو لوکه، روانشناس به نام آگوستینا کاساچوف و روانپزشکی به نام کارلوس دیاز در خانه خود تحت عمل جراحی قرار گرفت. علاوه بر این سه نفر، نانسی فورلینی همچنین مسئول هماهنگی تیم پزشکی مراقبت از مارادونا به همراه چهار پرستار برای مرگ اسطوره فوتبال آرژانتین است.

به گفته دادستان در مورد مرگ مارادونا، این افراد متهم به ارائه مراقبت های پس از عمل هستند که می دانستند می تواند منجر به مرگ مارادونا شود. آنها در صورت محکوم شدن به مرگ مارادونا ممکن است با 25 سال زندان روبرو شوند.

دیدگاهتان را بنویسید