حداکثر استفاده از ظرفیت سینماها برای اکران عمومی / فیلم های ثبت شده به 50 رسید

ساعت: 10:44
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785646

مسعود نقاش زاده دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر از احتمال بالای حضور همه علاقمندان سینما در جشنواره فیلم فجر با توجه به واکسیناسیون حداکثری مردم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود نقاش زاده در اولین گفت و گوی خود با رسانه ملی با ارائه گزارشی کوتاه از روند کنونی جشنواره فیلم فجر، گفت: تا 5 روز گذشته 20 سینمادار آثار خود را در دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ثبت کرده اند که دوره نشان دهنده تجربه سال های گذشته است نشان می دهد که در روزهای اخیر تعداد بیشتری از صاحبان فیلم در حال ثبت نام هستند.

این کارگردان سینما در خصوص فعالیت سینماهای عمومی و استقبال مردم از سینماها در جشنواره امسال گفت: درصد بسیار بالایی از هموطنان و افزایش ایمنی در جامعه، امیدواریم حضور همه تماشاگران و علاقمندان به سینما باشد. در جشنواره فیلم فجر ارائه خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال فقط بخش کشوری جشنواره فیلم فجر را داریم و سال آینده بخش بین المللی به جشنواره اضافه می شود.

سیمونیان، رئیس دبیرخانه جشنواره درباره آمار جدید ثبت نام جشنواره گفت: متاسفانه هر ساله صاحبان ثبت نام خود را به روزهای پایانی سال موکول می کنند که امیدوارم در سال های آینده این موضوع اصلاح شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید