پدرخوانده در پنجاهمین سال اکران خود به سینماها بازمی گردد

ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800730

پارامونت برنامه های خود را برای پنجاهمین سالگرد اکران The Godfather اعلام کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ددلاین، پارامونت پیکچرز اعلام کرده است که در پنجاهمین سالگرد اکران شاهکار فرانسیس فورد کاپولا به نام «پدرخوانده»، این فیلم در سینماهای دالبی «امی» با کیفیت فوق العاده اکران خواهد شد.

انتظار می‌رود «پدرخوانده» در تاریخ 24 فوریه با کیفیت اولترا اچ‌دی و در تاریخ 22 مارس در سینماهای دالبی در مجموعه امی اکران شود.

همچنین پارامونت تریلر جدیدی از این نسخه به‌روزرسانی شده منتشر کرده است. هزار ساعت برای تعمیر فیلم و ترمیم و اصلاح رنگ های فیلم و 4000 ساعت برای ترمیم لکه ها و خط و خش ها صرف شد.

هر سه فیلم سه گانه کاپولا بازسازی شده اند.

اولین فیلم، پدرخوانده، بر اساس اقتباس سینمایی از رمان ماریو پوتزو، اولین بار در سال 1972 وارد سینما شد. این سه گانه ظهور و سقوط خانواده کورلئونه به رهبری ویتو کورلئونه با بازی مارلون براندو را به تصویر می کشد. در این روند، کوچکترین پسرش، مایکل، با آل پاچینو دستخوش تغییرات زیادی شد و از یک عضو خانواده بی طرف به یک رئیس مافیای بی رحم تبدیل شد.

کاپولا گفت: “من به “پدرخوانده” افتخار می کنم، به خصوص به این دلیل که او اولین یک سوم زندگی هنری من را تعریف کرد. به افتخار پنجاهمین سالگرد فیلم، به ویژه بر رمان پدرخوانده ماریو پوتزو که اساس سه گانه حماسی است تأکید می کنم.

اکران پدرخوانده در سینماهای دالبی، یکی از پرطرفدارترین سینماهای آمریکا و سایر نقاط جهان، برای مدت محدودی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید