حذف طارمی از لیست تیم ملی تنها باعث خوشحالی حریفان می شود/ مهدی یکی از بهترین بازیکنان ماست

ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782700

استقلال با همدلی پیشینیان به جایگاه واقعی خود می رسد.

سرمربی تیم فوتبال گفت: استقلال چند سالی است که دچار حواشی عجیبی می شود و با همدلی پیشکسوتان قطعا شرایط بهتر خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا عنایتی در حاشیه نشست هم اندیشی پیشکسوتان استقلال گفت: مراسم فوق العاده خوبی بود و از دیدن شناسنامه های باشگاه استقلال بسیار خوشحال شدم و امیدوارم این مراسم ادامه داشته باشد و از نظرات پیشکسوتان استفاده شود. “خوشبختانه مدیرعامل استقلال این را به خوبی می داند و امیدوارم این مراسم بیشتر برگزار شود و استقلال به جایگاه شایسته خود برسد. استقلال چند سالی است که دچار حاشیه های عجیبی شده است و با این همدلی مطمئنا شرایط بهتر شده است. همه باید به هم کمک کنیم تا استقلال را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی ادامه داد: کسانی که سال ها در استقلال زحمت کشیده اند و زندگی حرفه ای خود را در این باشگاه گذرانده اند، دلسوز هستند و وقتی می بینند استقلال برای آنها ارزش قائل است خوشحال می شوند و امیدوارم قدر پیشکسوتان باشگاه را بیشتر بدانیم و از تجربیات استفاده کنیم. آنها برای موفقیت استقلال.

عنایتی در خصوص اختلاف اسکوچیچ و طارمی گفت: این اتفاق فقط باعث خوشحالی حریفان ما شد. به موقع خودمان را مجروح کردیم. انتظار داریم مسئولان فدراسیون قبل از اینکه اتفاقی بیفتد جلسه ای برگزار کنند، طارمی بازیکن بد اخلاقی نیست و کاملا بی ادب است، اسکوچیچ هم مربی منتقدی است و با یک جلسه توانستیم این مشکل را حل کنیم. نمی توان انکار کرد که طارمی یکی از بهترین بازیکنان ما است که در خارج از کشور بازی می کند، این اتفاق در شرایط بدی رخ داد، امیدوارم جلسه ای برگزار کنیم تا با گفت وگو این مشکل حل شود.

سرمربی تیم فوتبال هواداری درباره شرایط تیمش تصریح کرد: خوشبختانه با پیروزی که به دست آوردیم کمی شرایطمان بهتر شد، تجربه بیشتری کسب کردیم و شرایط را درک کردیم و همه کارشناسان و رسانه ها می گویند هوادار اینطور نیست. بازی بد بعد از بازی با پدیده شرایط ما تغییر کرده است. همچنین از مدیریت باشگاه نیز تشکر می کنم که قبل از مسابقه به بازیکنان پول پرداخت کردند تا روحیه آنها بالا برود. تمام ایده ما این است که هواداران را در لیگ نگه داریم.

وی در خصوص میزبانی تیم لیگ برتری خود گفت: طبق اتفاقات سال گذشته باید یک بازی دیگر را در کرج انجام دهیم که از دوستان در تیم فوتبال کرج تشکر می کنم. بعد از بازی بعدی باید بین پاس قوامین و شهر قدس یکی را انتخاب کرده و قرارداد او را امضا کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید