گل گهر یکی از بهترین تیم ها با هدایت استاد ماست

ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794415

مربیان ارشد گل گهر و آلومینیوم چه گفتند؟

مربیان تیم های فوتبال گل گهر و آلومینیوم در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر گله نوی سرمربی تیم فوتبال گل گهر پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال آلومینیوم گفت: به چند دلیل شایسته است تیم آلومینیوم خوب را مشخص کنیم. اول، به دلیل نتایجی که بدست می آورد. دوم به خاطر فوتبالی که بازی می کند و سوم اینکه جزو تیم های ارزان لیگ بود. تبریک به آقای حتیبی، دستیاران ایشان و رهبری آلومینیوم.

وی ادامه داد: آلومینیوم در چند هفته اخیر نشان داده تیم پرتلاشی است و چندین گل به ثمر رسانده است، فوتبال طبق برنامه بازی می کند و این نشان می دهد که فردا بازی سختی خواهیم داشت. ما هم تیم گهر هستیم.

قلعه نویی گفت: با توجه به اتفاقی که برای ما افتاد، ما بیشتر روی کار معنوی تمرکز کردیم. خوشبختانه بچه ها به شرایط ایده آل رسیده اند و امیدواریم هرکسی که لیاقتش را دارد برنده شود. خدا می داند که تیم گهر هیچ کار غیر قانونی انجام نداده است.

وی اذعان داشت: آمدیم و خواستیم به فوتبال این کشور خدمت کنیم و بازیکنی را جذب کردیم که 60 تا 70 هزار دلار بود. بازیکن میلیون دلاری نیست. ما بازیکنی را در ترکیه انتخاب کردیم که قراردادش ماهیانه 3000 دلار است و آینده بسیار خوبی دارد. ما به عدالت فدراسیون، کمیسیون های تجدیدنظر و انضباطی اعتقاد داریم. ما مطمئنیم.

وی افزود: 15 سال پیش می گفتیم زیرساخت ها را درست کنیم، اما دشمنان گفتند چون فوتبال بلد نیست حرفش را می زند و الان چوبش را می خوریم. میخوای ببینی ماهانه 3000 دلار در لیگ دو نفره داریم؟ این خدمت خود فوتبال است.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: مطمئن هستیم که تخلفی نه قانونی و نه شرعی انجام نداده ایم. نتیجه فوتبال باید در زمین مشخص شود. اگر برنده شدید، خسته نباشید و خدا را شکر، اگر شکست خوردید، باید سرتان را بلند کنید و به حریفتان بگویید خسته نباشید. ما کار خود را انجام می دهیم. تبلیغات منفی زیادی علیه ما انجام شد و در ابتدای فصل گل گور با پاری سن ژرمن مقایسه شد. از این تریبون می گوییم قراردادها از جمله قرارداد امیر گله وانی را اعلام کنیم تا مردم ببینند. از خودمان شروع می کنیم.

قلعه نویی در این خصوص ادامه داد: چرا هیچکس از این موضوع استقبال نمی کند؟ این نشان می دهد که راه ما درست بوده و امسال با همه مشکلات و تبلیغات منفی به راه خود ادامه می دهیم. گلگوتا تبدیل به یک قطب می شود و دوستان آن را نمی خواهند. یک شهر 350 هزار نفری و یک سری کویرنشین انصافاً کارهای خوبی می کنند.

کالا نویی در ادامه تاکید کرد: ما در جامعه چند دسته داریم؛ امنیت، اقتصاد، سلامت و یک چیز ورزش است. گروه هایی بودند که برای ورزش هزینه می کردند. همین آلومینیوم جزء خصوصی آن است و بنده خدا که در شرایط بد اقتصادی آمده، نشاط را به جامعه تزریق می کند. جامعه 12 میلیون کارگری با درآمد 4 میلیون و 12 میلیون نفر زیر خط فقر زندگی می کنند. وقتی چنین نشاطی به این جامعه داده شود خوب نیست؟

گفت: این کار را نکن. فوتبال عشق مردم است. از روزهایی که آلومینیوم به نتایج خوبی می رسد، ببینید چند نفر دیگر خوشحال هستند. مردمی که در بدترین شرایط اقتصادی هستند و آرامش ندارند، اگر فوتبال را بگیریم چه کنیم؟ افرادی که برخی از آنها سالی یک بار گوشت نمی خورند، چرا فوتبال را از آنها می گیرند؟ کسی که ورزش کند از صد نفر در حج بهتر است.

قلعه نویی درباره حذف زاغی ها گفت: من خبر حذف نشنیدم. استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد در آسیا مجوز فنی گرفتند. همه از رئیس فدراسیون گرفته تا وزیر ورزش و رئیس جمهور باید به این تیم ها کمک کنند تا به آسیا بروند. زیبایی فوتبال این است که بردها و باخت هایش در زمین مشخص می شود. این تیم ها سال گذشته هم به این مهم در زمین مسابقه رسیدند و اگر بخواهند به دلیل مشکلات دیگر حذف شوند، خوب نیست.

وی افزود: همه باید کمک کنند و دست در دست هم بگیرند تا هر تیمی که مشکلی دارد به دغدغه های خود رسیدگی کند. اما این نباید خانه باشد. این را 15 سال پیش گفتم و باز هم می گویم، بروید قوانین و زیرساخت ها را درست کنید تا دیگر مشکلی نداشته باشیم. استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد مجوزهای داخلی گرفته اند و باید بروند.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: هر چقدر بخواهی مصدوم و محروم کردیم. برخی از بازی ها خود بازی نیستند و ناگهان 10 امتیاز پشت سر خود می بینید. بازی قبلی ما همینطور بود. دو سه بازیکن مصدوم داریم و از کادر پزشکی تشکر می کنیم که برای رسیدن به آنها تلاش کردند اما چند بازیکن کلیدی نخواهیم داشت. امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم.

وی افزود: آلومینیوم تیمی شایسته و با مربیگری آقای حتیبی، مربی جوانی است که هر جا می رود شایستگی خود را نشان داده است. گل گهر هم تیم خوبی است که هفته گذشته حدود 80 دقیقه فوتبال خوبی ارائه کرد و امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم.

قلعه نویی در پایان گفت: زیبایی حاصل فوتبال در زمین است و خود تماشاگران خارج از زمین آن را دوست ندارند. شما بروید به یک تماشاگر بگویید که او را از زمین خارج کردیم، استقبالی نمی شود.

حتیبی: گل گهر یکی از بهترین تیم های زیر نظر استاد ماست

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم نیز گفت: با تیمی بازی داریم که عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته و از نظر ساختار و امکانات یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است. گهر کادر خوبی دارد. استاد ما آقای قلعه نویی در این تیم است. ما این تیم را آنالیز کردیم، کیفیت خوبی دارد.

وی ادامه داد: ما هم یکی از تیم های خوب لیگ برتر هستیم. مطمئن باشید ما همیشه هدف خودمان را برای ارائه یک بازی زیبا در دستور کار داریم و در این بازی نیز خواهید دید. امیدوارم از فرصت هایمان استفاده کنیم و سربلند از این مسابقه بیرون بیاییم. می دانیم که بازی سختی داریم. امیدوارم شاهد یک بازی زیبا و کاربر پسند از هر دو طرف باشیم.

آلومینیوم سرمربی اراک درباره وضعیت بازیکنان تیمش برای این دیدار گفت: علیرضا نقی زاده مصدومیت جزئی دارد. سجاد آقایی نیز چند هفته مجروح بود. این دو بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید