حذف استقلالی ها از لیست تیم ملی تنها یک دلیل داشت

حذف استقلالی ها از لیست تیم ملی تنها یک دلیل داشت

سیروس دین محمدی در خصوص لیست تیم ملی و دعوت مجدد و اخراج بازیکنان استقلال گفت: سرمربی تیم ملی قصد دارد نظم و انضباط را در تیم حفظ کند و کاملا درست خواهد بود و باید بازیکنان را در تیم کنترل کند. اولین حرکت

وی ادامه داد: ترکیب بازیکنان استقلال هم به دلایل انضباطی است. قرار بود استقلالی ها ساعت 17 روز دوشنبه به اردوی تیم ملی بروند و سپس با اجازه سرمربی به اردوی استقلال بروند اما این کار را نکردند و مستقیم راهی اردوی استقلال شدند. و همین باعث شد بازیکنان صف آرایی کنند و بعد از این اتفاق که با واکنش های زیادی همراه شد، جلسه ای با اسکوچیچ برگزار شد تا مربی راضی به دعوت مجدد از بازیکنان شود و به نظر من این موضوع رسمی بود.

این بازیکن پیشکسوت فوتبال کشور در خصوص لیست تیم ملی کشورمان به ما گفت: به نظر من لیست تیم ملی و بازیکنان دعوت شده بد نیست و ممکن است چند بازیکن شایسته از لیست خارج شوند اما در کنار ملی پوشان ما فوتبال، یک بازیکن دیگر وجود دارد «سطح و اندازه این بازیکنان.

بازیکن سابق استقلال درباره قهرمانی این تیم نیز خاطرنشان کرد: این قهرمانی متعلق به هواداران است و خوشحالند که هر چه استقلال دارد متعلق به آنهاست. امیدوارم این قهرمانی ادامه داشته باشد و بتوانیم این روند را در سال های آینده ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: می خواهم مجیدی تا حفظ روند تیمی در استقلال بماند. امیدوارم مدیران باشگاه در این شرایط بهترین انتخاب را داشته باشند تا استقلال آسیب نبیند.

دین محمدی در خصوص شرایط بازی های تدارکاتی تیم ملی گفت: شرایط بسیار سخت و سختی است و با این روند نمی توان انتظار پایان جام جهانی مقابل تیم های بزرگ را داشت. متاسفانه این وضعیت به ضرر تیم ملی تمام می شود و مسئولان باید هر چه سریعتر به دنبال راه حلی در این زمینه باشند.

وی افزود: به نظر من اگر به دلایلی نمی توانیم با تیم های ملی بازی دوستانه انجام دهیم، بهتر است مانند گذشته بازی های دوستانه با باشگاه های خودمان انجام دهیم. تیم ملی در گذشته در کیش به مصاف تیم کیش تهران و پیکان رفت

دیدگاهتان را بنویسید