حرکتی که باعث محبوبیت بیشتر ستاره پرسپولیس شد

حرکتی که باعث محبوبیت بیشتر ستاره پرسپولیس شد

وقتی هواداران پورتو به ستاره های فصول گذشته خود تحت هدایت کونسسائو نگاه می کنند، آنها جایگاه ویژه ای در قلب آنها دارند. مهدی طارمی!

مهاجم ایرانی پورتو و اولین گلزن این تیم در چند سال اخیر توانسته در دل هواداران و مدیران پورتو جا بیفتد و به همین دلیل نه تنها از ستاره بوچهری انتقاد نمی کنند بلکه در حمایت از او می کنند. انواع حمایت ها در ورزشگاه و در جو کار می کنند. مجازی می کنند

صرف نظر از کیفیت فنی دست نیافتنی این بازیکن نسبت به هم تیمی هایش، رفتار مهاجم تیم ملی ایران در ترکیب آبی و سفید به محبوبیت مهدی در بین هواداران پورتو کمک کرد.

کافی است به شادی پس از گل یا بازی این مهاجم ایرانی در آخرین سال قراردادش با پورتو توجه کنید. او هر بار بدون توجه به شایعات، سکوهای بازیکنان پورتو را از دراگائو تا بایرن آرنا پس از گلی با بوسه ای روی لوگوی باشگاه تکان می دهد و این نشان دهنده تعهد او به تیم است.

جدایی دیاز، ویتینیا و سیلوا در سال های اخیر باعث شده تا هواداران پورتو برای مهاجم ایرانی خود در سومین سال قراردادش سنگ تمام بگذارند و به نوعی او را برای ماندن در پرتغال متقاعد کنند.

شاگرد اول کونسیکائو 30 ساله نیز در این مدت به هواداران پورتو عادت کرد و واکنش های او از جمله بوسیدن پیراهن و اشاره به لوگو، دل هواداران را به درد آورد تا جایی که شاید این شیمی عجیب بین طارمی و هواداران پرتغالی او ستاره ایرانی کیپ در این شهر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید