حسرت بزرگ سردار آزمون در لیگ اروپا

از دست دادن دو بازی متوالی بوندسلیگا آلمان مقابل آگسبورگ و هوفنهایم، یک بازی دور از ترکیب و یک بازی کاملاً در بین بازیکنان ذخیره، شرایط دشواری را برای سردار آزمون بایر لورکوزن ایجاد کرد. موناکوی فرانسه نیز ادامه داد.

سردار آزمون پس از عدم حضور در دو دیدار بایرلورکوزن، امید زیادی به حضور در بازی پنجشنبه شب لیگ اروپا مقابل موناکو در بایر آرنا داشت که حداقل به عنوان بازیکن تعویضی به میدان برود، اما این فرصت و ژابی آلونسو را به دست نیاورد. او که از ستاره ایرانی خود استفاده نکرد، در لحظات پایانی شکست تلخی را متحمل شد.

پس از جام جهانی 2022، مهاجم ایرانی بایرلورکوزن که کمتر از 30 دقیقه در دو بازی رسمی بوخوم و دورتموند در بوندسلیگا به میدان رفت، در دو بازی متوالی فرصتی به دست نیاورد و در لیگ اروپا مقابل موناکوی فرانسه هم شانسی نداشت. به عنوان جایگزین استفاده می شود.

تیم فوتبال بایرلورکوزن از ساعت 23:30 پنجشنبه شب در یکی از بازی های پلی آف لیگ اروپا به مصاف موناکوی فرانسه رفت و نیمه اول را با گل به خودی به پایان رساند و 1-0 شکست خورد اما تا دقیقه 60 دو گل به ثمر رساند. . او در حضور حدود 28 تماشاگر داخلی دروازه حریف خود را باز کرد و پیش افتاد.

موناکو در دقیقه 74 گل تساوی را از دیاتا، مهاجم سنگالی خود به ثمر رساند و پس از آن گل، ژابی آلونسو دوباره از سردار آزمون استفاده نکرد و آخرین تعویض های خود را انجام داد و در دقیقه 88 به طور همزمان دو تعویض انجام داد.

در شبی که ستاره ایرانی بایرلورکوزن در بین 4 بازیکن تعویضی تیمش نبود، موناکو موفق شد در دقیقه دوم وقت تلف شده با ضربه دیدنی اکسل دساسی، کاپیتانش از پشت محوطه جریمه و یک گل ارزشمند 3- گل سوم را به ثمر برساند. 2 برد در بایر آرنا این پیروزی آنها را در آستانه ادامه مرحله بعدی لیگ اروپا قرار می دهد.

سردار آزمون که شانس کمی برای حضور در فصل جاری بوندسلیگا در بایرلورکوزن داشته است، مقابل موناکو روی نیمکت حضور داشت و با حضور در زمین نتوانست مانع از باخت تیمش شود.

دیدگاهتان را بنویسید