دو حسرت بزرگ برای تیم ملی ایران

دو حسرت بزرگ برای تیم ملی ایران

بعد از صعود زودهنگام به جام جهانی قطر، یک نتیجه خوب مقابل کره جنوبی، البته در دیداری نه چندان مهم و تاثیرگذار، می توانست شروع جالبی برای سال جدید باشد. ایران را از این وضعیت خارج کنید.

غیبت ستارگان تیم ملی به دلیل ضربات پنالتی (صادق محرمی و سعید عزت اللهی) و محرومیت از استفاده از طارمی، جهانبخش و سامان کودوس برای تاج باعث شد تا دراگان اسکوچیچ با تغییرات بزرگ وارد مسابقه شود و طبیعی به نظر برسد. برای دادن اموال به کره جنوبی در خانه دشمن.

در نهایت اما تیم ملی ایران با دو گل سان و گوئن، سئول را بازنده واگذار کرد. در این دیدار اما سردار آزمون و الهیار صیادمنس نتوانستند از دو موقعیت ایده آل تیم ملی استفاده کنند و به حریف گل بزنند.

اولین موقعیت در این بازی برای احسان حاج صفی کاپیتان چپ پای ایران شکل گرفت که ضربه پای راست خود را مجبور کرد که راهی به دروازه حریف نیافت تا ایران در همان دقایق نتواند کره جنوبی را غافلگیر کند. . حریف پس از از دست دادن این فرصت، کنترل کامل بازی را در اختیار گرفت تا ایران چشم به ضد حملات داشته باشد.

سردار آزمون بدون توجه به موقعیت در صحنه آفساید، در آخرین ثانیه های نیمه اول و در موقعیتی که سوون موفق به گلزنی شد، در موقعیتی که پشت سر مدافعان کره قرار گرفت، دوید. دروازه و سعی کرد گلزنی کند. او موفق نشد توپ را کنترل کند و برای لحظه ای ضربه ای به توپ زد و توپ چند اینچی جلوی پایش قرار گرفت تا بتواند توپ را با شوک بزرگ فرو بریزد.

در نیمه دوم با تغییراتی که در ترکیب تیم ملی ایجاد شد الهیار صیادمنس به عنوان جوان ترین بازیکن تیم ملی فرصت حضور در این دیدار را پیدا کرد و در شرایط اضطراری که سردار آزمون با پاس پشت سر داشت. ، با دروازه بان کره جنوبی یک بر یک بود. ضربه چیپ خود را البته زمانی که توپ با اختلاف کمی به اوت رفت، زد.

دو موقعیتی که هر کدام در صورت توجه می توانست سرنوشتی متفاوت در این بازی داشته باشد و از متلاشی شدن جادوی شکست ناپذیری ایران جلوگیری کند. البته در این دعوا نباید غیبت ستارگان ایرانی را نیز نادیده گرفت و شاید حضور تک تک این افراد (صادق محرمی، سامان کودوس، مهدی طارمی، سعید عزت اللهی و علیرضا جهانبخش) در کنار ترومای جسورانه اولیه خلیل زاده. شرایط بهتری برای تیم ملی ایران ایجاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید