ستاره پرسپولیس یک حسرت بزرگ برای هواداران استقلال است

ستاره پرسپولیس یک حسرت بزرگ برای هواداران استقلال است

شیخ دیابه را جدیدترین یاغی فوتبال ایران می دانند. مهاجم سابق آبی ها که دو فصل در این تیم حضور داشت و با پیراهن این تیم توانست عنوان آقای گل لیگ برتر را از آن خود کند، اکنون در پرسپولیس حضور دارد. شیخ که آخرین خرید تابستانی سرخپوشان بود، پس از چند روز تمرین با این تیم مصدوم شد و چند هفته از میادین دور است.

طلسم بازی نکردن شیخ بالاخره در دیدار مقابل مس رفسنجان شکست و این بازیکن بلندقد توانست برای اولین بار برای تیم جدیدش به میدان برود. دیاباته در جریان پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان در انزلی فرصت بیشتری پیدا کرد و در دیدار روز پنجشنبه برابر مس کرمان از ابتدای نیمه دوم جای خود را به کمال سهده نیا داد.

با ورود شیخ به بازی، پرسپولیس با دو مهاجم متخصص یعنی لوکادیا و دیاباته به کار خود ادامه داد و روند تیم به کلی تغییر کرد. سرانجام دیاباته در دقیقه 74 توانست با پاس دیدنی سوروس رفیعی اولین گل خود را با پیراهن پرسپولیس به ثمر برساند و این تیم را به 3 امتیاز فوق العاده ارزشمند در خانه برساند.

آماده سازی دیاباته و گلزنی هواداران پرسپولیس را امیدوار کرد تا در کنار لوکادیا یک مهاجم خوب دیگر داشته باشند و حتی پس از گل این بازیکن مورد احترام استقلالی کری قرار گرفتند.

قرار بود هفته آینده دربی برگزار شود اما همین که جام جهانی در راه بود باعث شد ادامه بازی های لیگ تعطیل شود و دربی به بعد از جام جهانی موکول شود. گل دیاباته به پرسپولیس باعث پشیمانی استقلالی که تیمش مشکل گلزنی دارد را درآورد و در فضای مجازی گفتند ای کاش همزمان قرارداد دیاباته را تمدید می کردند و او از قبل در تیم ما حضور داشت.

فوتبالیست های پرسپولیس با یاغی جدید این تیم به هواداران حریف کری ادای احترام کردند و البته در دربی خط و نشان کشیدند. در واقع گل دیابه به مس کرمان و اولین گل او برای پرسپولیس بازار کاری را در فضای مجازی داغ کرد، اما با نزدیک شدن به جام جهانی، آن کری ها خیلی زود متوقف می شوند و همه نگاه ها به جام جهانی و کشور قطر خواهد بود. اراده.

دیدگاهتان را بنویسید