حسرت دردناک ساپینتو بعد از سومین استقلال

حسرت دردناک ساپینتو بعد از سومین استقلال

فارغ التحصیلان ریکاردو ساپینتو با حضور در محل تمرین این تیم یک جلسه تمرین ریکاوری را پشت سر گذاشتند.

شاگردان پرتغالی که در هفته پایانی لیگ بیست و دوم با نتیجه 7 بر یک به پیروزی تاریخی خود دست یافتند، زیر نظر کادر فنی به تمرینات بدنی پرداختند و در نهایت به خانه بازگشتند اما آن دسته از بازیکنانی که در کنار هم به میدان نرفتند. بازیکنان تیم امید فوتبال درون مدرسه ای را شروع کردند. این در حالی است که کادر فنی تیم استقلال به دلیل گرمای شدید تهران به گوشه زمین رفته و نظاره گر تمرین بازیکنان بودند.

اما شنیدن صحبت های ریکاردو ساپینتو در این مدت کوتاه جالب بود. سرمربی استقلال در خصوص نتایج این تیم در نیم فصل دوم به خصوص در 10 بازی که تنها یکی از آنها تساوی با نساجی بود، صعود جالب استقلال و صعود به بالای جدول در حالی که 8 امتیاز با اول فاصله داشت. اشکالات تیم، داور و مشکلات دیگر او ابراز پشیمانی کرد و به همکارانش در کادر فنی گفت: “واقعاً احساس ناراحتی می کنم!” خیلی وقت بود اینقدر ناراحت نبودم! تیم من شایسته قهرمانی بود.

او در جمع اعضای کادر فنی استقلال دستانش از پشت بسته بود و با تماشای تمرین فکر می کرد هنوز هم باورش نمی شود که تیمش با این قدرت تهاجمی و شجاعت سوم جدول شود! او این نکته را چندین بار تکرار کرد که تیمش جز قهرمانی نباید چیزی کسب می کرد.

لازم به ذکر است که رسالت ساپینتو و آگاهی از همکاری بدون دستمزد هفت ماهه خود با استقلال، بحث سر و صدای این تیم است و این در شرایطی است که ساپینتو همچنان شانس کسب یک قهرمانی ارزشمند حذفی را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید