حسین پور پرسپولیس را ترک کرد / جاکوبی نژاد؛ مشاور حقوقی جدید کاخ سفید

زمان: 14:49
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774612

مراسم وداع مشاور حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس و ارائه رئیس مدیریت کمیته حقوقی در دفتر مدیریت باشگاه انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه های رسمی باشگاه پرسپولیس ، با صدور حکمی از سوی سید مجید صدری رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه ، هرمزد یعقوبی نژاد سرپرست امور حقوقی پرسپولیس شد. به

بر همین اساس ، بعدازظهر امروز (شنبه) با مراسمی ، دکتر ایمان حسین پور شرفشاد ، دستیار حقوقی باشگاه با اهدای لوح سپاس خداحافظی کرد و فعالیت های وی در دوران تصدی وی توسط صدری مورد تجلیل قرار گرفت. سرپرست باشگاه پرسپولیس از تلاشها و اقدامات دکتر حسین پور شرفشاد در پیگیری مسئول امور داخلی و بین المللی و همچنین سازماندهی بخش حقوقی باشگاه تقدیر و تشکر کرد.

هرمزد یاقوبی نژاد همچنین به عنوان رئیس بخش حقوقی باشگاه معرفی شد. یعقوبی نژاد دارای دکترای جرم شناسی و جرم شناسی است.

در حکم رئیس کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس با امضای سید مجید صدری نیز آمده است: انتظار می رود با کمک قدرت ابدی خداوند و تلاش خستگی ناپذیر همراه با مدیریت خردمندانه ، استراتژی های محبوب ترین باشگاه در آسیا و ترویج این سرمایه عظیم اجتماعی ، از جمله سیاست و طراحی سیستم حقوقی و تصمیم گیری مناسب. به منظور جلوگیری از دعاوی حقوقی ، کیفری و اداری داخلی و بین المللی ، ایجاد وحدت رویه در رسیدگی به دادگاه ، مدیریت دعاوی علیه و علیه باشگاه در کلیه پرونده های قضایی و شبه قضایی داخلی و بین المللی ، از جمله دادگاه های عالی ورزش AFC ، FIFA و CAS ، “و تلاش برای حفاظت از دارایی های معنوی و معنوی باشگاه و سایر تعهدات قانونی مجاز و تعیین شده.”

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید