حضور بیش از ۱۰۰ تیم پلیس کرمانشاه در طرح زمستانی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد:

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز رزمایش زمستان 1402 طرح ترافیک کرمانشاه گفت: در این طرح بیش از 100 تیم پلیس آماده خدمت رسانی به شهروندان عادی و هموطنان هستند.

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

سردار مهدی حاجیان بعدازظهر سه شنبه در رزمایش پلیس راه استان کرمانشاه که در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این رزمایش از طرح های کلان خدماتی محسوب می شود که تا 29 اسفندماه ادامه دارد.

وی افزود: علاوه بر این تمرین پلیس سازمان های بشردوستانه مانند هلال احمر، شهرداری، اورژانس، حمل و نقل جاده ای و جاده ای، آتش نشانی و… به صورت شبانه روزی در استان ها حضور خواهند داشت و به ارائه خدمات می پردازند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه وی با اشاره به اینکه طول راه های برون شهری و روستایی کرمانشاه به بیش از هشت هزار کیلومتر می رسد، تصریح کرد: هشت گردنه برفگیر در استان وجود دارد که در فصول سرد سال و بارش شدید باران برای رانندگان مشکل ایجاد می کند. برای کمک به وسایل نقلیه و مردم

سردار حاجیان با اشاره به حضور بیش از 100 تیم پلیس در محورهای مواصلاتی استان گفت: در مجموع بیش از 1300 نفر از پلیس راهور، آتش نشانی، شهرداری و … هستند. در طول اجرای طرح زمستانی آماده خدمت رسانی به مردم خواهد بود.

وی یکی از مهمترین اهداف اجرای طرح زمستانی را ایجاد آمادگی و هم افزایی بین دستگاه های خدمات رسان برای ارائه خدمات لازم به مردم برشمرد و گفت: از سوی دیگر با شناسایی نقاط خطر و افشای آنها تلاش شده است. به منظور به حداقل رساندن تصادفات جاده ای انجام شده است، هرچند اصلاح این نکات به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخشی دیگر از سخنان خود بی توجهی به جلو، سرعت بیش از حد و سبقت غیرمجاز را از مهمترین عوامل تصادفات جاده ای برشمرد و گفت: شهروندان موظفند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی عوامل تصادف را از بین ببرند.

سردار حاجیان همچنین از رانندگان وسایل نقلیه عمومی خواست به خصوص در فصل زمستان به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه لازم را داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد زمستان امسال بدون مشکل ترین زمستان از نظر تصادفات و حوادث باشد و مردم و رانندگان در طرح زمستانی با پلیس و سایر دستگاه های امدادی همکاری لازم را داشته باشند.



آیا این خبر مفید بود؟