حضور جهادی نیروهای امدادی هلال احمر برای سیل زدگان جنوب بوشهر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان ایزدپناه، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در سخنانی با تشکر؛ وی با اشاره به وقوع سیل ناگهانی شب گذشته در جنوب استان گفت: پس از بارندگی های شب گذشته و صبح امروز در شهرستان های گناوه و دیلم و آبگرفتگی معابر، چندین تیم امدادی به همراه تجهیزات لازم وارد عمل شدند. برای کمک به مردم و رفع سیل.


01bbc067 778e 4012 a2de 4898c83f2bab خبر خاکستری

ایزدپناه افزود: با توجه به اینکه بامداد امروز چندین روستای گناوه نیز درگیر سیل شدند، چند تیم امدادی به آن مناطق اعزام شدند.

مدیر عامل این گروه گفت: از روز چهارشنبه 11 آبان لغایت شنبه 15 آبان ماه تمامی تیم های عملیاتی ما در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز در خدمت مردم عزیز باشند.


fcf8a17d 0bc4 45ce 8620 33621238803d خبر خاکستری

وی با اشاره به امداد رسانی در دیلم گفت: نجاتگران با تمام تجهیزات و توان ممکن برای آبگرفتگی منازل این عزیزان در روستاهای سیل زده دیلم و بر اساس گزارش تیم های ارزیاب هلال احمر، خوشبختانه تاکنون گزارشی از تلفات جانی گزارش نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: به دلیل ورود سامانه بارشی به استان از صبح امروز، مناطق شمالی استان تحت تاثیر این سامانه دچار آبگرفتگی و آبگرفتگی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید