حضور در انتخابات موجب ابهت نظام در چشم دشمن است

وی با بیان اینکه اقتدار، تداوم و تقویت انقلاب اسلامی در گرو حضور در صندوق های رای است، تصریح کرد: به همین دلیل فرماندهان و افسران نیروی پدافند هوایی ارتش هرچه زودتر برای انجام این وظیفه وارد عمل شدند.

امیر سرتیپ صباحی فرد اظهار داشت: امیدواریم ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور باشکوه خود در انتخابات حماسه دیگری بیافریند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی گفت: حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات بخشی از مصونیت کشور و حفظ منافع ملت است و نظام را در چشم دشمنان بزرگ جلوه می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد بهمن رئیس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی نیز حضور گسترده مردم در انتخابات را نشان از صلابت معنوی نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود: نیروهای مسلح همگام با بقیه توسط مردم ایران، با حضور گسترده و آگاهانه در مقابل کوزه ها، باز هم حماسه ای است.» آنها باشکوه و ماندگار می آفرینند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات وظیفه ملی و دینی همه آحاد جامعه است و استواری نظام جمهوری اسلامی و پاسداری از ولایت فقیه را تضمین می کند.

حجت الاسلام بهمن با تاکید بر مشارکت حداکثری ملت در انتخابات گفت: هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد نظام و اعتماد به کشور قوی تر می شود و به همین دلیل فرمانده معظم کل قوا (مد ظلاءاللَّه اللَّه علیه) عالی) همواره بر مشارکت هر چه بیشتر مردم تاکید دارد.