بهسازی تخصصی بخشی از کاشی‌ها موجب چشم‌نوازی دوچندان صحن امام هادی(ع) شده است

محمودنژاد:

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه برای حفظ معماری و فضای زیبای صحن امام هادی علیه السلام، عملیات بهسازی تخصصی برای بخشی از کاشی‌های این صحن انجام شده است، گفت: مرمت تخصصی این صحن باعث شده معماری آن چشم‌نوازی دو چندان پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری موج قم، هادی محمودنژاد در گفت‌و‌گویی خبری با اشاره به اهمیت حفظ جلوه های بصری حرم مطهر حضرت معصومه(س) ، اظهار کرد:  ارزش معماری حرم مطهر و مکان های مشابه تاریخی بر کسی پوشیده نیست و این فضا باید به خوبی حفظ شود.

وی با بیان اینکه برای حفظ معماری زیبا و فضای صحن امام هادی علیه السلام در حرم مطهر، بهسازی تخصصی بر روی کاشی های آن انجام شده است، گفت: با توجه به ملاحظات میراثی که وجود داشته است، مرمت تخصصی این صحن باعث شده معماری آن چشم نوازی دو چندان پیدا کند.

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه بهسازی در حوزه کاشی کاری صحن امام هادی علیه السلام و مرمت تخصصی وضعیت این صحن را از نظر ظاهری بهبود بخشیده است، ادامه داد: مرمت تخصصی در حوزه نگهداری و بهبود وضعیت اماکن حرم مطهر در جهت خدمت رسانی مطلوب به زائران این آستان نورانی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

 




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


دیدگاهتان را بنویسید