حضور در مسابقات جهانی شنا تجربه خواهد بود/ افکاری و سهران در دو رشته به مصاف هم می روند


ساعت: 12:02
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838681

تعویق بازی های آسیایی تنها رقابت جدی شناگران در بازی های کشورهای اسلامی است

مربی تیم شنا و پایگاه قهرمانی اصفهان گفت: نگاه ما به حضور شناگران ایرانی در مسابقات مهم بوداپست مبتنی بر کسب تجربیات ارزنده از آنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، پرش و واترپلو؛ مسابقات شنای قهرمانی جهان امسال با حضور نفرات برتر این ورزش محبوب و مدال آور در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود. از طرف ما مهرشاد افغانی و متین سهران دو ملی پوش و شناگر آینده ایران به عنوان مربی گامر دیلانچیان با کسب رکوردهای حضوری خود را برای این مسابقات آماده می کنند. گیمر دیلانسیان از وضعیت شناگران و همچنین کیفیت مسابقات جهانی شنا در مجارستان می گوید.

دیلانسیان در خصوص کیفیت مسابقات جهانی شنا در بوداپست گفت: این مسابقات بالاترین و مهم ترین مسابقات شنای جهان پس از بازی های المپیک است و کشورهای صاحب نام در رشته شنا با تیم کامل در این مسابقات شرکت خواهند کرد. و بسیاری از شناگران و شناگرانی که مدعی شرکت در این مسابقات هستند باید برای شرکت در این مسابقات رکورد و جواز کسب کنند.

مربی تیم ملی شنا در خصوص وضعیت شناگران ایرانی کاندیدای این رقابت ها گفت: مهرشاد افغانی و متین سهران برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو و همچنین بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار هستند. ، تنها مسابقات جدی که آمادگی شناگران فوق را کاملا قدردانی می کند بازی های همبستگی کشورهای اسلامی است که امیدواریم این شناگران بتوانند در مسابقات فوق توانمندی های بالای خود را به نمایش بگذارند.

دیلانسیان تاکید کرد: البته مهرشاد افغانی رکوردهای حضور در مسابقات جهانی شنا را دارد و خدای ناکرده متین سهران رکوردهای حضور در مسابقات فوق را در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به دست خواهد آورد اما لازم به یادآوری است که در حال تماشا هستیم. حضور شناگران ایرانی در این مسابقات. آنچه در دنیا حائز اهمیت است بر اساس تجربیات آنهاست و انتظار داریم در آینده با آمادگی فنی و فنی برای حضور در چنین مسابقاتی بتوانند در مسابقات بین المللی در رشته شنا به ورزش کشور افتخار کنند.

دیلانسیان در ادامه این گفتگو به مواد تخصصی دو نماینده کشورمان در شنا اشاره کرد و افزود: خدای نکرده مهرشاد افغری در 50 و 100 متر پروانه و متین سیو در 50 و 100 متر آزاد در مسابقات بوداپست مجارستان حضور خواهند داشت و این هلدینگ پس از ارزیابی مسابقات شنای بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، آمادگی آنها را ارزیابی کرده و نامه های تکمیلی را برای ارتقای آمادگی آنها برای حضور در مسابقات جهانی شنا در مجارستان اعلام خواهد کرد.

مربی جوان و صاحب نام شنای ایران در پایان گفت: در صورتی که تمام نامه های تهیه شده توسط مربیان تیم ملی شنا برای ارتقای جایگاه این رشته ورزشی و تیم ملی شرکت کننده در آن ارائه شود، ما می خواهیم می تواند موفقیت های بیشتری را برای شناگران کشورمان کسب کند.امید بین المللی در این زمینه باید مشکلات سخت افزاری موجود در این رشته در کشور با حمایت کارکنان فدراسیون ورزش های شنا برطرف شود تا انتظارات جامعه ورزش از دست اندرکاران این رشته ورزشی در کشور در مسابقات بین المللی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید