حضور قطعی 4 تیم خارجی در مسابقات کشتی عبدالله موحد


ساعت: 08:48
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823312

جواد رستمیان گفت: اولین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد و فرنگی بزرگداشت عبدالله موحد اردیبهشت ماه با حضور تیم های خارجی و داخلی در آمل برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ جواد رستمیان سه شنبه شب در نشست هماهنگی مسابقات بین المللی کشتی فرنگی که در آمل برگزار شد، اظهار داشت: اولین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان گرامیداشت مقام عبدالله موحد اردیبهشت ماه در آمل برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات بین المللی در 6 مدال المپیک و جهانی به میزبانی آمل برگزار می شود، گفت: این مسابقات به دلیل اینکه انتخابی نهایی تیم ملی خواهد بود از حساسیت خاصی برخوردار است و برای فدراسیون این تعداد مسابقات به دلیل ملی پوشان بسته شدن مهم است

دبیر هیئت کشتی مازندران ادامه داد: با توجه به میزبانی مازندران شرایط می تواند خوب باشد هرچند در حال حاضر 60 درصد تیم ملی مازندرانی است. رستمیان به برگزاری دو دوره مسابقات بین المللی کشتی در اردیبهشت ماه در مازندران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: فاصله این دو دوره بین المللی 24 ساعت است که می تواند تاثیر مثبتی بر کیفیت مسابقات و ارتقای کیفیت مسابقات و شروع تیمی داشته باشد. خارجی

رستمیان از حضور قطعی چهار تیم خارجی در این رقابت ها خبر داد و تصریح کرد: تیم های عراق، سوریه، ارمنستان و آذربایجان آمادگی قطعی خود را اعلام کرده اند و تیم هایی مانند گرجستان هنوز حضور خود را قطعی نکرده اند.

وی تصریح کرد: این مسابقات بین المللی به نام عبدالله موحد قهرمان سرشناس کشتی ایران و جهان متولد 29 اسفند 1358 در بابلسر است که اردیبهشت ماه به میزبانی آمل برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید