حضور مستمر اعضای هیئت اجرایی در سفرها درست نیست


ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889203

رئیس فدراسیون پاورلیفتینگ و کشتی گفت: به نظرم حضور دو سه نفر از اعضای هیئت اجرایی در همه مسابقات جالب نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرعلی برانچمه رئیس فدراسیون پاورلیفتینگ و کشتی پس از ثبت نام در سمت نایب رئیسی کمیته ملی المپیک گفت: دوستانم دستور دادند که بیایم و به کمیته ملی المپیک کمک کنم. در واقع اگر اصرار دوستانم نبود، شخصاً علاقه ای به شرکت در انتخابات نداشتم، اما چون از جاهای مختلف به من توصیه شده بود که در انتخابات شرکت کنم، امروز و در آخرین ساعات ثبت نام آمدم. دوره و نامزدی خود را برای معاونت رئیس جمهور اعلام کرد.

وی افزود: کمیته ملی المپیک اساسنامه دارد و اهداف، برنامه ها، سیاست ها و ماموریت های آن به طور مشخص مشخص شده است و همه باید در چارچوب ماموریت و راهبردهای کمیته ملی المپیک عمل کنیم. اما فکر می کنم به دلیل تجربه چندین ساله ای که در عرصه ورزش دارم می توانم به کمیته ملی المپیک کمک کنم. انشالله اگر اعضای جماعت به من اعتقاد داشته باشند می توانم فرد موثری باشم.

رئیس فدراسیون ورزش و کشتی زورخانه در واکنش به انتقادات اخیر نسبت به سفر اعضای هیات اجرایی گفت: در روزهای اخیر بحث های زیادی در این زمینه مطرح شده است، همچنین در اساسنامه کمیته ملی المپیک وظایف مشخصی برای فدراسیون کشتی مشخص شده است. هیئت اجرایی . مواقعی وجود دارد که رئیس کمیته یا هیئت اجرایی به این نتیجه می رسد که یک یا دو نفر برای کمک به گروه به سفر می روند و با توجه به تجربه خود می توانند موثر باشند. اگر سفرها در این چارچوب باشد مانعی ندارد.

وی ادامه داد: اما با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، حضور اعضای هیات اجرایی در هر مراسم و سفری را چندان خوب نمی دانم. شایان توجه است که در هر صورت در رویدادهای بین المللی اگر اعضای هیات اجرایی از شرایط اطلاع نداشته باشند این امر در تصمیم گیری آنها موثر خواهد بود. اما اگر در قلب کار باشند، می توانند تصمیمات بهتری بگیرند.

باران چشم ادامه داد: بیش از 10 سال عضو هیئت مدیره گلوبال سیزم و 4 سال رئیس قاره آسیا بودم. زمانی که من شخصاً در هیئت مدیره سیزم نبودم، چیز زیادی از تصمیمات گرفته شده نمی دانستم. اما وقتی در جلسات مختلف شرکت کردم، متوجه شدم اتفاقاتی در حال رخ دادن است که نشان می دهد حضور ما چقدر می تواند برای کشور موثر باشد. با این حساب هیچ منعی برای رفت و آمد اعضای هیات مدیره وجود ندارد بلکه باید بر اساس نیاز و ضرورت باشد. یکی از ماموریت هایی که می تواند برای کمیته ملی المپیک باشد، اعزام اعضای هیات اجرایی به رویدادهای بین المللی است.

وی در پاسخ به اینکه آیا انتقاد رسانه ها از سفر شورای اجرایی را مورد توجه قرار می دهد، گفت: به نظر من حضور دو یا سه نفر از اعضای شورای اجرایی در همه رویدادها جالب نیست، اما حضور آنها در برخی مراسم ها و با توجه به آنچه نیاز، ضروری است. می تواند برای کسب تجربه ارزشمند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید