حضور ملی پوشان در پرسپولیس منتفی شد

در چند روز گذشته برخی رسانه های یونانی خبر دادند که کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی تیم آاک در برنامه های سرمربی این تیم برای فصل آینده جایی ندارد و مهاجم سابق تیم ملی ایران می رود. AAK

همین مشکل باعث شده تا برخی رسانه های ایرانی از احتمال پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای بازگشت این مهاجم و انصاری فرد به لیگ ایران خبر بدهند. این در شرایطی است که پرسپولیس به دنبال تغییر خط حمله خود است و قصد دارد برای تقویت فصل آینده مهاجمان جدیدی به خدمت بگیرد.

این خبر در ایران بازتاب گسترده ای در رسانه های ورزشی یونان داشت و بازگشت به پرسپولیس تیتر اخبار باشگاه آاک یونان شد.

با این حال سایت یونانی novasports مدعی شده است که هیچ پیشنهادی از سوی ایران برای انصاری فرد وجود ندارد.

این رسانه نوشت: «گزارش اینکه کریم انصاری فرد در کانون توجه پرسپولیس قرار گرفته است، بی اساس است. کریم انصاری فرد تا تابستان 2023 با AAC قرارداد دارد و این فوتبالیست ایرانی آماده تکمیل قرارداد با این تیم است. در واقع طبق اطلاعات، هیچ علاقه ای از سوی ایران و پرسپولیس به این مهاجم وجود ندارد.»

با وجود اینکه بیگنیوز نت ورک اعلام کرده است که این بازیکن 30 ساله از باشگاه کشورش پیشنهاد داده است، اما انصاری فرد حتی قصد جدایی از AAK را ندارد چه برسد به بازگشت به ایران. این فوتبالیست باتجربه معتقد است جایی در تیم وجود دارد که ماتیاس آلمیدا می خواهد آن را بسازد. سرمربی جدید آاک با دو مهاجم بازی خواهد کرد، بنابراین انصاری فرد معتقد است می تواند حتی به عنوان یک ذخیره از روی نیمکت به تیم کمک کند و تصمیم مطمئنی برای آ.اک.

دیدگاهتان را بنویسید